Gå til innhold

3.5mm jack hunn - hvor billigst?

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Skulle hatt et lite lager av slike, men på ebay finner jeg ingenting!?!?!?! Kjøpt LEDs, vippebrytere og hannplugger der, men finner for alt som er godt i verden ikke en dritt av hunnplugger, og jeg har prøvd MANGE synonymer. Elfa har noen ser jeg, men den butikken har virkelig ræva nettbutikk, og jeg finner ikke en dritt om frakt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
clas ohlson og biltema tror jeg har

6944346[/snapback]

De har svindyr porto, og jeg bor ikke i nærheten av noen. dessuten tviler jeg på at de er billige :p

Lenke til kommentar
Skulle hatt et lite lager av slike, men på ebay finner jeg ingenting!?!?!?! Kjøpt LEDs, vippebrytere og hannplugger der, men finner for alt som er godt i verden ikke en dritt av hunnplugger, og jeg har prøvd MANGE synonymer. Elfa har noen ser jeg, men den butikken har virkelig ræva nettbutikk, og jeg finner ikke en dritt om frakt.

6944333[/snapback]

Frakten til elfa fant jeg ved første klikk! "Betingelser"....

65 kr for det meste...

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

6944333[/snapback]

Frakten til elfa fant jeg ved første klikk! "Betingelser"....

65 kr for det meste...

:roll:

6944437[/snapback]

:s *skylde på vinden*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...