glucchip Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei, jeg trenger en enkel som mulig kode, som gir muligheten for mange brukere å logge inn(Rundt 20stk) Derfra skal man få opp en side, som man ikke kan få opp uten å logge inn først, med noen knapper og sånt. Den ene av disse knappene skal være til "kampreferat", der treneren kan skrive et referat, uten å vite noe som helst HTML? og selvfølgelig en logg ut knapp. Lar dette seg gjøre? Hadde vært flott om dere kunne forklare godt hvor jeg skal plassere koden ogsånt? Tusen takk! Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Login: Bruk scriptet som blir nevnt av AlecTBM https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=615035&hl= pluss at du legger til $_SESSION['innlogget']=TRUE; dersom riktig brukernavn skrives inn. Legg inn <?php if (!isset($_SESSION['innlogget'])) { echo "Du må logge inn"; } else { //annet innhold dersom session finnes } ?> På de beskyttede sidene. Endret 26. september 2006 av erixz Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 men så har du jo en dal andre ting som du burde bruke mysql til ettersom flatfiler ikke er så bra. Kan ikke hjelpe deg der desverre Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 OKOK. Takk forresten Men jeg skal lage en side til fotball laget mitt- enkel og oversiktlig. Er det noen som har et design, som ser ganske "profft" ut, men også ikke så altfor mye jobb? Takk Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det blir vel OT om du tar det opp i PHP tråden. Men om du tenker på ferdige websider så får du mye, mye treff på google. Du finner vel kanskje noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå