Henriken Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk nylig et usb-tvkort av en kompis fordi han ikke trengte det lenger. Problemet er at etiketten hvor navnet på tvkortet sto har falt av, han husker ikke hva tv-kortet het, han avinstalert det fra sin maskin og rotet bort cden. Går det ann, tross alt dette, å finne ut hva tv-kortet heter slik at jeg kan gå til produsentens side og finne driveren? Har windows xp. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 er vanskelig da du ikke legger ved bilde eller noe som helst annen informasjon. Det gaar sikkert an, men uten mer info kan det bli vanskelig Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Legger ved et bilde av det nå: Ledningen som kommer ut på venstre side er usb ledningen. Det ser ut som det skulle vært en etikett under men den mangler som sagt. Ifølge Everest Ultimate Edition 2006 er id. en til kortet trolig "ID USB\Vid_0573&Pid_4450&Rev_0100 " (er ikke 100% sikker på det men hadde bare tvkortet og trådløs mus og tastatur koblet til usb da jeg startet programmet) Hadde håpet det fantes et program som sa hva usbtingene het selv om jeg ikke hadde driverne til det, finnes det? Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ingen som vet? Burde jo finnes et program som kjente igjen usbenheter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Står det ingenting under boksen heller? Et modellnr. eller noe? Kanskje Aida32 vet hva den heter. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 har traaalt igjennom prisguiden for aa finne en om ligner, men no such luck.. Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Står det ingenting under boksen heller? Et modellnr. eller noe? 7026868[/snapback] Nei, det er merker der etter en etikett men den har falt av. Skal prøve å skru den opp senere i kveld for å se om det står noe inni. Takk for hjelpen hittil. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 husk aa ta bilder aa legge ut da, kanskje noen andre kjenner den igjen hvis ikke du gjoer det Lenke til kommentar
HKO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har et slikt hjemme. Kommer ikke på produsenten i farten. Men skal prøve å huske å komme tilbake til det når jeg kommer hjem, er mulig jeg får meg en tur hjemmom om et par dager. Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Her er noen bilder fra innsiden, på selve tuneren står det LG, på et par ICer står det Nogatech Usb vision. Var litt inne på LGs hjemmesider, virker ikke som de har laget tvkort? Får håpe HKO sin har holdt på klistelappene. Lenke til kommentar
TaklampeX Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Thank you, google: Link Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Den driveren ser ut til å være for Linux? Nevnte i førsteposten at jeg hadde windows. Søkte litt selv etter nogatechdrivere uten å finne noen som virket helt, noen sa de ikke passet til kortet og nektet å la seg instalere osv. Venter heller til HKO kommer hjem jeg. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 proev aa sjekk ut lifeview's produkter.. saa noen av de brukte samme tuner... kanskje de's drivere funker? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva er det som står på kretskortet til venstre for den blå jack-tilkoplinga? rett over den blanke? Er så mye gjenskinn at jeg ikke kan lese alt. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 proev denne driveren.... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) proev denne driveren.... beklager dobbelpost.. Endret 11. oktober 2006 av Changis Lenke til kommentar
Henriken Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 proev denne driveren.... "Den Komperimerte (zippede) mappen er ugyldig eller skadet." Men lastet ned en zip som het det samme for noen dager siden etter tipsene jeg fikk her men den funket ikke. Det står at jeg må instalere driveren først. sedsberg, jeg tror det står PV-NT 1004 (er ikke sikker på om det siste er et firetall eller en pil...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå