manowar2k Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har i det siste fått svart skjerm etter en del minutter i wc3 (under en halvtime). Dette skjer i Warcraft 3, men skjer ikke i Counter-Strike 1.6. Skjønner ikke hvorfor. Har prøvd formatering flere ganger, mange reinstallasjoner av spillet, ny gfx driver, ny directx, osv. Men til ingen nytte. Hva kan være galt? Jeg skjønner det bare ikke. Får til tider denne meldingen på skjermen (etter skjermen har blitt svart): Not optimum mode. Recommended: 1280*1024 60hz Har en Samsung Syncmaster 710n tft. Jeg bruker den oppløsningen men har ikke stilt på hz, tror 75 er standard. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Trenger hjelp snarest! Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Skjermen skal ha ingen invirkning på det der. Er strømforsyningen kraftig nok? Er skjermkortet varmt? Sjekk minnet for feil med MemTest86 fra Ultimate Boot CD Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sjekk om northbridge/skjermkort/CPUkjøleren er varm under spilling. Det var grunnen til at en kompis sin pc sovna. Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Radeon x800xt. Varme skal ikke være problemet, men kan sjekke det. Har ikke hatt noe varmeproblem før Mer dere at dette er et problem som har oppstått, ikke vært der hele tiden. Har hatt pcen i vel 2 år nå, og dette problemet har jeg hatt det siste halvåret. Har en 400w Nortq strømforsyning så psuen skal ha lite å si. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Radeon x800xt.Varme skal ikke være problemet, men kan sjekke det. Har ikke hatt noe varmeproblem før Mer dere at dette er et problem som har oppstått, ikke vært der hele tiden. Har hatt pcen i vel 2 år nå, og dette problemet har jeg hatt det siste halvåret. Har en 400w Nortq strømforsyning så psuen skal ha lite å si. 6946605[/snapback] Om du har muligheten, så forsøk med en annen strømforsyning. Jeg vet at andre har hatt lignende problem med NorthQ 400W og 500W. Men ikke kjøp noen ny med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå