pong Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) God dag. Jeg bruker for tiden chello, med 6000 kbps ned og 1000 kbps opp. Greit nok det, funker bra men jeg spiller world of warcraft. Mange av dere har kanskje hørt om det men forklarer uansett: Svenske Telia fikk i oppdrag av blizzard entertainment å ordne med alle nettverks greiene sine for brukere her i europa (ikke overraskende er det problemer med dem mener nå jeg). Det problemet som er av betydning for oss her og nå er at telia har større problemer med datafeeden fra de fleste chello brukere i hvertfall Norge og Nederland. feilen er så alvorlig at vi snakker om 10k ping tider. Denne feilen har nå vart i 2 hele uker eller mer og nå har jeg fått nok. Jeg har lyst til å bytte ISP, synd da det ikke er chello sin feil akkurat. Så spørsmålet er: Hvem skal jeg velge? jeg har rett og slett problemer med å finne bedriftene som driver med dette. Endret 26. september 2006 av pong Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Sjekk www.telepriser.no for en liste over ulike leverandører og priser. Der kan du også sjekke hva som er tilgjengelig der du bor. Endret 26. september 2006 av wipy Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du er sikkert veldig interisert i ping du? Gi meg adresse til noe du ønsker at jeg skal pinge, så kan jeg pinge det for deg Har Nextgentel... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 God dag. Jeg bruker for tiden chello, med 6000 kbps ned og 1000 kbps opp. Greit nok det, funker bra men jeg spiller world of warcraft. Mange av dere har kanskje hørt om det men forklarer uansett: Svenske Telia fikk i oppdrag av blizzard entertainment å ordne med alle nettverks greiene sine for brukere her i europa (ikke overraskende er det problemer med dem mener nå jeg). Det problemet som er av betydning for oss her og nå er at telia har større problemer med datafeeden fra de flese chello brukere i hvertfall Norge og Nederland. feilen er så alvorlig at vi snakker om 10k ping tider. Denne feilen har nå vart i 2 hele uker eller mer og nå har jeg fått nok. Jeg har lyst til å bytte ISP, synd da det ikke er chello sin feil akkurat. Så spørsmålet er: Hvem skal jeg velge? jeg har rett og slett problemer med å finne bedriftene som driver med dette. 6944176[/snapback] Det kommer mye an på hvor du bor. Lyse, Agder Breiband og BBB er bra, men lokale. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Los er veldig kos. De leverer fiber på Sørlandet, sjekk om du kan få det. Jeg har det <3 Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Sjekk www.telepriser.no for en liste over ulike leverandører og priser.Der kan du også sjekke hva som er tilgjengelig der du bor. 6944225[/snapback] Den høres bra ut, sjekker den. Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hva mener dere om nextgentel? Endret 26. september 2006 av pong Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har hatt NextGenTel i ca 2 år og er godt fornøyd. Som jeg kan huske har nettet bare vært nede litt en kveld og får alltid hastigheten jeg skal ha(eller litt over). Pingen på de fleste norske spillservere er også bra. Er ikke plaget av loss eller choke. Har ingen erfaring med den omdiskuterte kundeservicen da jeg aldri har hatt bruk for å kontakte NGT. Bor på skøyen(Oslo). Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Så NGT er helt greit så lenge du ikke har problemer, høres veldig velkjent ut. Lenke til kommentar
dup Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vil ikke anbefale NGT! Har hatt det i flere år... fornøyd så lenge alt virker, men når det skjer noe da skal jeg love deg det blir trøbbel. Det er helt håpløst! Jeg kommer garantert til å bytte når jeg blir ferdig som student (muligens før)! Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hva mener dere da om mindre kjente selskaper som for eksempel Combitel (aldri hørt om dem selv) eller freewave? Telenor er vell noe de fleste finner som noe fordømt herk eller? Hva med tele2? har jo seff sett reklamene. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Spiller skjeldent, men nor jeg gjør det, er det WolfET, og på norske servere har jeg alltid ping under 100, typisk rundt 20ms. hHsker ikke utlandet sikkert, men tror jeg ligger på ca. 100ms typisk til Sverige. Har Tele2 Endret 26. september 2006 av Evil Eye Lenke til kommentar
pong Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Du liker tele2 da eller evil eye? Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ja. Må også nevne at jeg har mista nett kun en gang på ca.2 år (siden jeg fikk linja), og da ble det fikset i løpet av 3 dager, og det var etter avtalen. Noe andre ikke er så gode på etter hva jeg har lest på div. forum, og etter å ha hørt om mine kompisers dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Los er veldig kos. De leverer fiber på Sørlandet, sjekk om du kan få det. Jeg har det <3 6945153[/snapback] LOS fiber er kos, men LOS ADSL er ikke like kos. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Los er veldig kos. De leverer fiber på Sørlandet, sjekk om du kan få det. Jeg har det <3 6945153[/snapback] LOS fiber er kos, men LOS ADSL er ikke like kos. 6947656[/snapback] LOS har stoppet å selge ADSL, alt er solgt over til NGT. Fiber <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå