Åsmund Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei. Jeg spiste en litt grønn potet ista. Mamma sa det ikke var så farlig og nå har jeg veldig mye mageknipe. Er sikkert ikke pga den lille poteta men. Jeg har gått på do og både gass og hardere materiale fant sin vei ut men jeg har fortsatt mageknipe. Jeg prøvde å ta en titeralakk (usikker på staving) Men det hjalp ikke noe særlig. Er det noen som har noen gode råd? Det er tid for kaffi nå, er det dumt eller lurt å drikke? Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nyco hjelper med å få ut luften. Ellers så kan det hjelpe å massere magen, eller legge seg på mage på gulvet Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hva Coca-Cola eller å sove? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nyco og Cola er mine tips Blir det skikkelig ille kan du vel kansje ta en iBux eller Paracet Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) vi har ikke cola eller nyco. Jeg for prøve å masere magen Magepina begyner å gi seg heldigvis. edit: magemasasje: (jeg veit ikke helt jeg,,var vondt) Endret 26. september 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Når det gjelder mat som forårsaker mageknip, er nyco/samarin og legge seg neddpå bra. Hvis det er mye luftsmerter kan det å gå litt omkring hjelpe på å få igang luften. Og så passe på det man spiser. Både det å spise for mye rått eller for mye i seg selv er jævlig. Da må man bare legge seg ned og stå han av. Endret 26. september 2006 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Drikk veldig veldig mye vann, så forsvinner nok mageknipen når du pisser etterpå Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan noen fortelle meg hva Nyco er? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Kan noen fortelle meg hva Nyco er? 6944557[/snapback] Slags pulver du får på en flaske som du skal ha i ett glass vann, la det bruse litt og drikke det Mere vet jeg ikke, men det hjelper mot magekipe edit: puler faktisk. Endret 27. september 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 ta deg en tur på do? Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Bare så du vet det så kan det grønne på poteter være giftig, derfor skal man ikke spise dette. La til kilde: Poteter bør lagres mørkt for å unngå at de reagerer med lys og blir giftige. Når poteten blir grønn, er det et tegn på høyt solanininnhold, og de grønne områdene må skjæres bort for å unngå solaninforgifting. Endret 26. september 2006 av Timur Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Legg deg på magen med en pute under enten i senga eller gulvet, å rugg litt fram å tilbake. Det hjelper hvertfall på meg Endret 26. september 2006 av elektroboy Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ved luft i maven og når ikke Nyco, Cola hjelper spiser jeg Wasa frokost knekkebrød, dette virker meget godt på meg. 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 jeg kom på sjukehuset. legen tror det er virus. han gjorde ingen undersøkelser som bilder og slik. det syns jeg var litt rart. men jeg har blitt bedre og legen har skrivd meg ut. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg kom på sjukehuset. legen tror det er virus. han gjorde ingen undersøkelser som bilder og slik. det syns jeg var litt rart. men jeg har blitt bedre og legen har skrivd meg ut. 6959365[/snapback] Og hva slags bilder skulle han tatt, om jeg tør spørre? Sett litt for mye på film, gutten min.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 røntgen trommel og noe andre greier, pappa. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kullsyreholdig drikke hjelper mot mageknip. Funker ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå