TSP Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg oppdaget i dag til min store overraskelse at "TV-serier og programmer" er en egen kategori og at "Film/Tv" dermed har blitt flyttet. Dette var en meget fin overraskelse =) . Men jeg vil foreslå en omorganisering av kategorienes rekkefølge. Audio Film Musikk Bøker Tegneserie & Anime Diskuter artikler (Kulturo.no) Tilbakemeldinger til Kulturo.no Annen kultur TV-serier og programmer Dette er slik det er nå, jeg vil foreslå følgende: Audio Musikk Film TV-serier og programmer Bøker Tegneserie & Anime Annen kultur Tilbakemeldinger til Kulturo.no Diskuter artikler (Kulturo.no) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Selv er jeg tilhenger av alfabetet da, men ditt forslag er nå bedre enn det som er nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg er også tilhenger av alfabetet, men samtidig kan det være kjekt å ha en logisk og forståelig rekkefølge. Det er da mye mer logisk og "ryddig" at "TV-serier og Programmer" ligger under "Film" enn at det ligger nederst under "Annen kultur". Men er selvfølgelig mulig og også ha det slik som dette: Annen kultur Audio Musikk Bøker Tegneserie & Anime Film TV-serier og programmer Diskuter artikler (Kulturo.no) Tilbakemeldinger til Kulturo.no Da er den noe mer alfabetisk, men man mister samtidig ikke den mer "tematiske" inndelingen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Enig med deg, resten av forumet er jo sortert etter den malen, så det skulle være ein kurant sak å fikse. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg mener dessuten at man bør splitte ut de tekniske delene fra kultur. Med det mener jeg kategoriene; - Audio - Video Med underkategorier som; - Forsterkere/Recievere - Lydkilder - Høyttalere - Hodetelefoner - Mp3-spillere - Kabler - Annet/Diverse - LCD/Plasma - Projektorer - DVD - HD-DVD/Blueray - Kabler - Annet/Diverse osv osv Skjønner ikke hva de overnevnte kategoriene har med kultur å gjøre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Vi kommer ikke til å fjerne de tekniske frumene, Audio og Video, fra kultur-kategorien, nettop fordi vi faktisk diksusterer hvordan vi skal gjøre dette. Vi har klar signalø på å gå i gang med en omorganisering av kultur-forumene så dette vil bli gjort i løpet av dagen i dag. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Støtter forslaget til trådstarter, er rotete slik det framstår nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Omorgansiering er utført og det ble seendes slik ut: Audio Diskuter forsterkere, høyttalere, kabler, spikes, dolby surround,elementer, høyttaler-merker eller annet som faller naturlig under Audio. Musikk Diskuter din favorittartist, nye album, gamle klassikere og annet som hører til i musikkens verden. Sub-forums: MP3-spillere, Musikkskaping Film Her diskuteres spillefilmer, kortfilmer, skuespillere og relaterte temaer. Sub-forums: Video TV-serier og programmer Her diskuteres TV-serier, kanaler, programmer, tv-kjendiser og relaterte temaer Tegneserier & Anime Diskusjoner rundt animasjonsserier (Anime) og tegneserier Diskuter Artikler (Kulturo.no) Tilbakemeldinger til Kulturo.no Her kan du komme med tips og tilbakemeldinger til Kulturo.no Bøker Diskuter bøker, bokserier, skriving av bøker og annet relatert til bokopplevelser Annen kultur Her kan det som faller utenom de andre forumkategoriene diskuteres, som for eksempel scene- og bildende kunst. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Supert, bra jobba. Nå finnes det faktisk litt logikk der, til og med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg mener dessuten at man bør splitte ut de tekniske delene fra kultur. Med det mener jeg kategoriene;- Audio - Video *snip* Skjønner ikke hva de overnevnte kategoriene har med kultur å gjøre. 6955632[/snapback] Helt enig i dette her. De to kategoriene har intet med kultur å gjøre og bør fjernes. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg mener dessuten at man bør splitte ut de tekniske delene fra kultur. Med det mener jeg kategoriene;- Audio - Video *snip* Skjønner ikke hva de overnevnte kategoriene har med kultur å gjøre. 6955632[/snapback] Helt enig i dette her. De to kategoriene har intet med kultur å gjøre og bør fjernes. 6958827[/snapback] De vil bli fjernet med tiden, og en ny kategori er under diskusjon. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Hvorfor er Diskuter Artikler (Kulturo.no) og Tilbakemeldinger til Kulturo.no kommet øverst nå? Håper det kommer tilbake slik det var her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Det var en kortvarig endring jeg utførte for å se åssen det så ut, men heller lite pent. Listen er satt tilbake som jeg opprinnleig hadde den: Audio Diskuter forsterkere, høyttalere, kabler, spikes, dolby surround,elementer, høyttaler-merker eller annet som faller naturlig under Audio. Musikk Diskuter din favorittartist, nye album, gamle klassikere og annet som hører til i musikkens verden. Sub-forums: MP3-spillere, Musikkskaping Film Her diskuteres spillefilmer, kortfilmer, skuespillere og relaterte temaer. Sub-forums: Video TV-serier og programmer Her diskuteres TV-serier, kanaler, programmer, tv-kjendiser og relaterte temaer Tegneserier & Anime Diskusjoner rundt animasjonsserier (Anime) og tegneserier Diskuter Artikler (Kulturo.no) Tilbakemeldinger til Kulturo.no Her kan du komme med tips og tilbakemeldinger til Kulturo.no Bøker Diskuter bøker, bokserier, skriving av bøker og annet relatert til bokopplevelser Annen kultur Her kan det som faller utenom de andre forumkategoriene diskuteres, som for eksempel scene- og bildende kunst. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Den første endringen du gjorde var meget god, men jeg skjønner ikke hvorfor det er gjort slik det er nå. Diskuter Artikler og Tilbakemeldingen til Kulturo bør uantsett være nederst. Det ser ikke ordentlig ut å ha de plassert i midten og veldig ulogisk. Og bøker har absolutt en kopling til tegneserier & anime, derfor bør den være enten over eller under den kategorien. Endre tilbake slik den opprinnelige endringen var, da var det kjempeflott! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet ikke om dette er det beste stedet å nevne det, men jeg skjønner ikke hvorfor MP3-spillere ligger under musikk. Det passer mye bedre under Audio. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Heilt enig med Tomat-Ulf, ein MP3-spelar er Audio-relatert, ikkje musikk. Greit nok at den speler av musikk, men det er ein elektronisk enhet på lik linje med ein forsterkar, CD-spelar og liknande. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Som nevnt av Aalton og nevnt i en del andre tråder som spesifikt tar opp dette er en eventuell løsning under diskusjon av forumstyret. Smør dere med tålmodighet*20 =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg