sheedy Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har vurdert å kjøpe meg eit tv kort eller satelitt kort. Men eg sliter med å finne efaringer fra andre. Det eg er ut etter er å kunne ta opp fra min digetale parabol. Det enkleste ville vel da vere å ha eit satelitt kort? Her er to kandidater trur eg, har noken prøvd dei? SkyStar 2 TV / PVR TechniSat DVB PCI Card WinTV Nexus-s Lenke til kommentar
TRyeng Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Sitter også på samme tanken, men hvem i norge leverer de som ikke er hauppauge? Ser ut som nexus ligger på ca 2 1/2 lapp. Litt drøyt men.. har en ubrukt parabol så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har et kort til salgs hvis prisen/budet er riktig! http://www.t-data.lu/rubriken/pccards/html...t_pccards_3.htm [email protected] Lenke til kommentar
sheedy Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 er det ingen som har erfaringer med sat kort? hareg en mulighet til å bli trendsetter? Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ta en kikk her så er du et stykke på vei: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=25&replies=13 Lenke til kommentar
sheedy Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 takker. jo eg kom et godt stykke på vei. Konklusjonen min er at det blir for dyrt. Så jeg har et nytt spørsmål. Hva er den beste løsningen for å kunne overføre bilde fra min digetale tuner til min dator? Eg har et pixelview play tvpro(desverre)som ikkje gir god nok kvalitet.(trur eg, kjem berre opp i 320x et eller anna her er det oppløsningen som er viktig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ta en titt på ATI, de har en del å velge i. Max oppløsning fra TV er ca 704 x 576. Lenke til kommentar
sheedy Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Det såg bra ut, men er det tilkoblingen til pcèn som blir flaskehalsen? Det er vel s-video som er det beste? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ja, hvis du kan velge så bruker du S-Video. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 tror det er 720 x 576 ikke for å pirke men jeg har ikke anet å finne på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå