Gå til innhold

Gutter og Jenter; har du tatt noe inn bak?

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Mine damer og herrer, jeg har et uvanlig spørsmål til dere..

men ..

Har noen av dere tatt noe/noen inn bakdøra?

og jeg snakker da ikke om terrasedøra.. men rumpa, anus, røven the ARSE!

ja jeg er seriøs, har du unge gutt/jente noengnag tatt en banan/agurk/kjepp/dildo/penis/finger/osv opp i din røv?

(fingr/hånd til en lege teller ikke)

vær ærelig nåda :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi på hw.no er vokst opp i denne kategorien og nei det er ikke feilpost. Dette het søppel før og burde fortsatt hete søppel. Og ja , jeg har tatt en jente opp i analen.. Ser ikke hva som er så mye mas om det. Og jeg foretrekker helt klart vaginal sex.

Og det var en jente som engang prøvde å stikke fingern opp i ræva mi. Den var ikke der så veldig lenge for å si det slik. Jeg synes ikke det er noe særlig behagelig.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Vi på hw.no er vokst opp i denne kategorien og nei det er ikke feilpost. Dette het søppel før og burde fortsatt hete søppel. Og ja , jeg har tatt en jente opp i analen.. Ser ikke hva som er så mye mas om det. Og jeg foretrekker helt klart vaginal sex.

6943938[/snapback]

Søppel indeed, rapportere.

Lenke til kommentar

Og det var en jente som engang prøvde å stikke fingern opp i ræva mi. Den var ikke der så veldig lenge for å si det slik. Jeg synes ikke det er noe særlig behagelig.

6943938[/snapback]

No you don't.. *no furter comment*

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...