Kebab GUD Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Mine damer og herrer, jeg har et uvanlig spørsmål til dere.. men .. Har noen av dere tatt noe/noen inn bakdøra? og jeg snakker da ikke om terrasedøra.. men rumpa, anus, røven the ARSE! ja jeg er seriøs, har du unge gutt/jente noengnag tatt en banan/agurk/kjepp/dildo/penis/finger/osv opp i din røv? (fingr/hånd til en lege teller ikke) vær ærelig nåda Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 her du skal poste vel: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=334 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 nei dette er off off topic Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 haha:P lit feil post? eller? nei må si (stolt) at jeg aldri har tatt noe inn bak Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Vi på hw.no er vokst opp i denne kategorien og nei det er ikke feilpost. Dette het søppel før og burde fortsatt hete søppel. Og ja , jeg har tatt en jente opp i analen.. Ser ikke hva som er så mye mas om det. Og jeg foretrekker helt klart vaginal sex. Og det var en jente som engang prøvde å stikke fingern opp i ræva mi. Den var ikke der så veldig lenge for å si det slik. Jeg synes ikke det er noe særlig behagelig. Endret 26. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vi på hw.no er vokst opp i denne kategorien og nei det er ikke feilpost. Dette het søppel før og burde fortsatt hete søppel. Og ja , jeg har tatt en jente opp i analen.. Ser ikke hva som er så mye mas om det. Og jeg foretrekker helt klart vaginal sex. 6943938[/snapback] Søppel indeed, rapportere. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 OT-baren het søppel før. Den burde hete søppel igjen! Simple as that Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Vi på hw.no er vokst opp i denne kategorien og nei det er ikke feilpost. Dette het søppel før og burde fortsatt hete søppel. Og ja , jeg har tatt en jente opp i analen.. Ser ikke hva som er så mye mas om det. Og jeg foretrekker helt klart vaginal sex.Og det var en jente som engang prøvde å stikke fingern opp i ræva mi. Den var ikke der så veldig lenge for å si det slik. Jeg synes ikke det er noe særlig behagelig. 6943938[/snapback] No you don't.. *no furter comment* Endret 26. september 2006 av kverna Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Usakelig og feilpostet tråd, stenges. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 nice kverna (elns) jaja, jeg ville sett på dette som feil post, fordi det faktisk eksisterer en del for sånne spørsmål........ menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg