gsn Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er det mulig å endre funksjonen eller gjøre internett-tasten helt funksjonløs på SE K610i? Har en tendens til å komme borti den ufrivillig! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen fler en meg som syntes den er grusomt upraktisk plassert? Lenke til kommentar
iSamurai Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jo, jeg vil også deaktivere denne snarveien! kunne nesten tro at alle mobil abonnement leverandørene hadde tipset SE om plassering på denne knappen for å øke grps/3g trafikken til økonomisk favør.. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Binda den til m.gmail.com så jeg synes den kan få være der den er Kjapp sjekking av mail! Gjort på et sekund ca. Men den kunne kanskje krevd litt lenger trykk, eller vært plassert litt annerledes ja... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jepp, mange som også opplever dette på K800i, og er passelig irriterte på den knappen.. Lenke til kommentar
iSamurai Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må vel til med firmware oppdatering for å forandre på det..... ? Eller er det noen som har lagt en hack, som det finnes til tidligere SE modeller (ikke hack til denne knappen, men andre ting som er endret). Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Binda den til m.gmail.com så jeg synes den kan få være der den er Kjapp sjekking av mail! 7034334[/snapback] Snakket nettopp om hvor ubrukelig denne taster er og her kommer svaret som bestilt. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Greit at du kan sjekke mailen din fort, men det er ikke like gøy å sjekke mailen din når du skriver en SMS? Den er forsåvidt ikke ett like stort problem som den var første uken.. Men kommer borti den i ny og ne, skulle fortsatt likt å se den forsvinne. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Oppdater til siste versjon så må du holde nede knappen i et par sekunder før du går på nett. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehhe, fikk beskjed om å søke etter oppdatering 20 sec etter jeg leste inlegget ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå