Gå til innhold

Zen MicroPhoto. Vil ikke docke.

embark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Har en slik. Men når jeg kobler til kabelen, lader den, men den nekter å docke. Det står bare "The device is not connected. Please connect your Zen MicroPhoto to the computer".

Noen som vet hva dette kan komme av? Ganske kjedelig å ikke kunne legge musikk på MP3-spilleren.

6943840[/snapback]

Har du prøvd en annen usb port?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ja, det har jeg.

6946056[/snapback]

Hmm den lader da sier du... Den virker ellers fint?

Av ting jeg kan komme på i farten som kan ha noe med saken å gjøre er:

*Det er en innstilling i programmet som avgjør hvilken port som skal brukes, men tviler

*Dårlig kontakt

*Herpa driver - prøbd å slette programmet og legge inn på nytt?

*Korrupt disk på spilleren - opplevd flere minnekort, mp3 spillere etc som ser ut til å virke men dataen liker den så absolutt ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har samme problemet på min pc. Fungerer på stasjonære pc'n i huset. men ikke min. Og det merkelige er at den virka på min i går, men fikk ikke lagt inn sangene for overføringa klikka selvfølgelig og gadd ikke sitte mer med det da. Prøvde derfor på nytt idag, men nå vil den overhode ikke. lagt inn program på nytt og prøvd alle USB porter.

"The device is not connected. Please connect your Zen MicroPhoto to the computer".

:wallbash:

edit: nå fikk jeg den samme beskjeden på stasjonære også. er det spiller'n som er klikk?

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...