Dannylook Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg har dette hovedkortet, det jeg lurte på var om dette er noe dere ville anbefalt i denne prisklassen? her er hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320228 Takker for alle svar Endret 26. september 2006 av Dannylook Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du vil ha en "kose-post" som bekrefter at kortet ditt er vel verd pengene? Det er litt sent å spørre etter hvor du tok feil nå da... dessuten tar vi kun seriøse henvendelser i denne kategorien. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) det er et kjempekort! det er min mening... aldri hatt problemer med det (men jeg har non SLI versjonen da) regner med at det er relativt likt kort:P bortsett fra sli-støtte i chipsettet da seff det fant sata og alt med en gang... enkleste installsjonen jeg noengang har hatt Endret 27. september 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå