Epleskrell Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei.. Når jeg bruker Azureus så står det i bunnen av prgrammet DHT stoppet av Brannmur. Jeg har sikkert klart og sperre av et eller annet viktig som jeg ikke skulle ha gjort.. Spørsmålet er hvordan åpner(fikser) jeg det.. Går så himla tregt, har god linje og når jeg ikke klarer og laste ned mer en27 kbs blir jeg litt fortvilt. Takk for alle (gode) svar Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Da trenger vi mer info om hva slags router du har. Sikker på at windows sin brannmur er disabled? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Siden jeg er i googlehumør i dag, så googlet jeg noe som kan være svaret for det. http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/474252.html Både TCP og UDP må åpnes. TCP er for innkommende trafikk, og UDP er for DHT-info. EDIT: Artig bug. Om man titter på kategoriindeksen, så står dette i dag, 18:43 i: DHT stoppet av Brannmur (No... av: tore_v1 Selv om jeg hadde siste innlegg Endret 26. september 2006 av M4rTiN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå