Teo^-^ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei alle sammen! Jeg har da ett problem med at i.netten plutselig sluttet og funke på datamaskinen min. Har prøvd det meste uten hell, og jeg vil ikke formatere, noen som har noen tips ? ps: i.netten funker på den andre pc'en i huset, men ikke på min. Har Catch og ett realtek nettverks kort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvilken ipadresse har du? (ipconfig i dosvindu) Denne kan reparere nettproblemer: http://www.softpedia.com/get/Tweak/Network...inSockFix.shtml Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hmm..jeg har mota ip adresse automatisk, og får ikke reparert. Så har ikke noe ip adresse Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 YEY!111 Programmet funka, takker så mye Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Toppers det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå