Gå til innhold

Leie av utested?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha bursdagsfest med en venn av meg. Vi skulle gjerne ha leid et lokale til bursdagen. Det er 18 års dag, så det skal helst være mulig å kjøpe drikke der, og ha en 18 års avdeling, der de som er 18 kan kjøpe seg en pils, og en under 18 avdeling for de som ikke er 18. Eller at det er fritt lokale, slik at man kan ta med egen drikke. Det burde ikke være for dyrt. Noe mellom 6000 og 8000. Hvis dere vet om noe, så vær så snill å si ifra. HVis dere vet om noen steder, skriv det her, og gjerne en link til siden deres, slik at jeg kan ringe om pris, hvis dere ikke vet det.

Takker på forhånd.

-Greatfaith-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du leier utestedet mandag, tirsdag eller onsdag så er det ikke noe problem med lav pris. Om du skal ha hele stedet for deg selv i helga blir det selvfølgelig en annen sak.

Om du har nok gjester (30++), tar festen midt i uka, og utestedet får lov til å selge alkohol (ikke noe medbrakt) så regner jeg med at mange er villig til å leie det gratis og bare tjene penger på alkoholsalget.

En annen ting som kan vurderes er å lukke utestedet frem til 23, og så åpne opp for andre gjester. Det kan også være ganske rimelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...