Greatfaith Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg skal ha bursdagsfest med en venn av meg. Vi skulle gjerne ha leid et lokale til bursdagen. Det er 18 års dag, så det skal helst være mulig å kjøpe drikke der, og ha en 18 års avdeling, der de som er 18 kan kjøpe seg en pils, og en under 18 avdeling for de som ikke er 18. Eller at det er fritt lokale, slik at man kan ta med egen drikke. Det burde ikke være for dyrt. Noe mellom 6000 og 8000. Hvis dere vet om noe, så vær så snill å si ifra. HVis dere vet om noen steder, skriv det her, og gjerne en link til siden deres, slik at jeg kan ringe om pris, hvis dere ikke vet det. Takker på forhånd. -Greatfaith- Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Mellom 6 og 8000 for leie av et utested? Nå er ikke det helt min greie, men det hørtes veldig lite ut. Jeg regner med at dette skal være i en helg der utestedet trolig har åpent. Dere må nok litt opp i pris, uten at jeg skal si noe sikkert. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Med det budsjettet der skal du nok se langt etter å få leid ett utested. Lenke til kommentar
Greatfaith Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Altså, vi har funnet et sted til 7000. Eller som en venn av oss leide det for, for en stund siden. Jeppekjelleren. Aner ikke om det er satt opp i pris. Til Citric. Jeg bor i vestre aker området. Så noe i nærheten hadde ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Moenjr Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan jo prøve å få leid et skur av naboen eh Noe mellom 6000 - 8000 kr blir i det minste laget - i hvert fall med tanke på at dette er et 18års lag. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvis du har funnet ett sted, hva trenger du hjelp til? Tjener virkelig ikke dette utestedet mer en 7000 på en kveld? hvor ligger detta? Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Om du leier utestedet mandag, tirsdag eller onsdag så er det ikke noe problem med lav pris. Om du skal ha hele stedet for deg selv i helga blir det selvfølgelig en annen sak. Om du har nok gjester (30++), tar festen midt i uka, og utestedet får lov til å selge alkohol (ikke noe medbrakt) så regner jeg med at mange er villig til å leie det gratis og bare tjene penger på alkoholsalget. En annen ting som kan vurderes er å lukke utestedet frem til 23, og så åpne opp for andre gjester. Det kan også være ganske rimelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå