Naits_89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) hei eg har et problem med en dell dimenson 8400! før når eg satte maskinen i ventemodus slo viftene seg av å alt va stille men etter eg formaterte maskinen og setter den i ventemodus vill ikke viftene slå seg av! eg har ikke en fjerneste anelse om hvordan eg kan fikse dette! noen som vet? Takker for svar Endret 26. september 2006 av Naits_89 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sikker på at du ikke satt den i dvalemodus når viftene slo seg av da? Du kan konfigurere hva som skjer når du trykker på de forskjellige knappene på strømalternativegreia.. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 nå eg går på startmenyen å klikke på slå av datamaskin og velger ventemodus! da slår ikke viftene seg sv! men de jore de før! så vet ikke hvordan eg stiller på de greiene der! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Viftene mine slår seg, og har aldri slått seg av i ventemodus på noen av pcene jeg har hatt de heller.. Når jeg virkelig vil få maskina til å legge seg, setter jeg den i dvalemodus, da er det ingenting hørbart som går. Strømalternativer på kontrolpanel. Meget mulig jeg tar feil angående ventemodus, men det er nå sånn her også hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå