Brian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) hei bytta boxed kjøleren min nå nettopp, og dermed fikk jeg boxevifta til overs. den fungerer jo forsåvidt greit den, tenkte litt på å legge den over minnebrikkene, men vet ikke helt hvordan jeg skal få festa den der. noen tips? eller er det noen andre plasser jeg kansje bør sette den istedet? har en 120mm som suger varm luft ut bak. og en på harddiskene. har ingen vifter som blåser kald luft inn i kabbinettet fra fronten. Tenkte på dette også, men da må jeg vel slå til med en 120mm eller større tenker jeg, eller vil den boxed kjøleren funke? virker litt spei da. Har kabinettet åpent på siden, fordi cpu kjøleren er så stor. så det kjøler vel kansje godt nok eller? noen andre plasser jeg kan plassere den? Endret 26. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vanligvi plasserer vi vifter der det er hett til tider. Om du kjenner på chipene på RAM'en din og konkluderer med t de er varme, ja da kan du sette vifta til å blåse på disse. Hva skal du med mer støy om kjølingen allerede er tilfredsstillende? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Vanligvi plasserer vi vifter der det er hett til tider. Om du kjenner på chipene på RAM'en din og konkluderer med t de er varme, ja da kan du sette vifta til å blåse på disse. Hva skal du med mer støy om kjølingen allerede er tilfredsstillende? 6943892[/snapback] den støyer jo ikke noe mer enn de andre viftene, nesten mindre. tenkte jeg skulle prøve å overklokke minnet litt, så kansje litt ekstra kjøling gjør at jeg kommer lengre. men hvordan skal jeg evt. få festet vifta? går det an å bruke en bitteliten dæsj kjølepasta til å henge vifta på med?, eller vil ikke det holde? andre metoder? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vanligvi plasserer vi vifter der det er hett til tider. Om du kjenner på chipene på RAM'en din og konkluderer med t de er varme, ja da kan du sette vifta til å blåse på disse. Hva skal du med mer støy om kjølingen allerede er tilfredsstillende? 6943892[/snapback] den støyer jo ikke noe mer enn de andre viftene, nesten mindre. tenkte jeg skulle prøve å overklokke minnet litt, så kansje litt ekstra kjøling gjør at jeg kommer lengre. men hvordan skal jeg evt. få festet vifta? går det an å bruke en bitteliten dæsj kjølepasta til å henge vifta på med?, eller vil ikke det holde? andre metoder? 6943944[/snapback] her er hva jeg har gjort med min boksed vifte på ram Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 det kan være greit å plassere vifta så den bøåser ut varm luft på toppen, Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) det kan være greit å plassere vifta så den bøåser ut varm luft på toppen, 7023070[/snapback] har et cooler master cavalier 3 kabinett, så der er det ikke noe hull i toppen. så da må jeg vel bore et hull i kabinettet. men til en opplysning kjører jeg med sidedøren åpen pga. cpu kjøleren er så stor. vil det ha noen spesiell effekt å sette den på toppen der da? Endret 7. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil ha lite å si med noe som suger ut, iogmed at du har åpen dør. Sett den på rammen eller evt. chipset, hvis det er varmt, kommer ikke på noe annet du kan bruke den til. Eller du kan jo sette den på toppen av skjermen din så du får kald/varm luft når det er varmt/kaldt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Vil ha lite å si med noe som suger ut, iogmed at du har åpen dør. Sett den på rammen eller evt. chipset, hvis det er varmt, kommer ikke på noe annet du kan bruke den til. Eller du kan jo sette den på toppen av skjermen din så du får kald/varm luft når det er varmt/kaldt 7023183[/snapback] hahhaha konge ide :!: men kan jeg bruke den til chipset kjøler? blir den ikke litt stor da? må uansett bytte chipsettkjøleren min siden den bråker noe forferdelig. Endret 7. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vanskelig å si om den blir for stor iogmed at jeg ikke vet mere enn at det er en boxed kjøler, og ikke hvilket HK du har, men prøv deg fram og se hva du får til, primitive løsninger er bare morsomt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vanskelig å si om den blir for stor iogmed at jeg ikke vet mere enn at det er en boxed kjøler, og ikke hvilket HK du har, men prøv deg fram og se hva du får til, primitive løsninger er bare morsomt 7023218[/snapback] har et msi k8n neo4 hovedkort og boxedkjøleren til en 3200+ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Enkleste er å gjøre som meg Strips Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan være gode muligheter til å få det til å passe, men hvis du har langt skjermkort kan det bli vanskelig Men prøv å se hva du får til. OT Jeg går å legger meg nå skal opp tidlig å dra å fly paraglider i morra. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Enkleste er å gjøre som meg Strips 7023245[/snapback] Strips funker til alt, har brukt det for å ordne ledninger i kabinettet med, og til å feste div ting rundt om kring. Da sover jeg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Enkleste er å gjøre som meg Strips 7023245[/snapback] Strips funker til alt, har brukt det for å ordne ledninger i kabinettet med, og til å feste div ting rundt om kring. Da sover jeg 7023267[/snapback] Jepp strips er genial, Bruker det til det meste Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 det kan bli litt liten plass, skjermkortet går helt ut til den hvite tingen på enden av sporet. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bare å sette den helt inntil skjermkortet det, eller 1 mm eller 2 ifra er vel lurt. Men se hva som går, hadde vert kult å se det i ettertid, Vurderer selv å sette boxed kjøleren min på GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå