Goscinny Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei! Holder på med en kapitteltest og sitter litt fast på oppgave seks. Kapitteltesten finner du her. Jeg får svaret 4,99 (5) som ikke er riktig Hva har jeg gjort feil da? Endret: Jeg ser nå at det hjelper å dele vinkelen på to, men skjønner ikke hvorfor jeg gjør det ... Goscinny Endret 26. september 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
adyton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Holder på med en kapitteltest og sitter litt fast på oppgave seks. Kapitteltesten finner du her. Jeg får svaret 4,99 (5) som ikke er riktig Hva har jeg gjort feil da? Endret: Jeg ser nå at det hjelper å dele vinkelen på to, men skjønner ikke hvorfor jeg gjør det ... Goscinny 6943387[/snapback] Står at du skal finne avstanden til føste mørke linje. Ikke lysmaksima som er vanlig. Kanskje dette du har gjort feil. Har ikke giddi å regna. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ja, du har helt rett, adyton. Lett å overse ^^ Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå