Igniztion Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hei Jeg skla skaffe meg et digitalkamera og har kikka litt på kodak DC5000 ev DX3500 Pos/neg erfaringer vedrørende disse? Eller er det noen som har andre forslag ? (Må være canon, kodak, olympus, HP, sony da jeg får disse til innkjøpspris) Prisen skal ikke overstige 4500,- inkl 64/128mb minnekort Sånn som saken er nå er DC5000 det jeg kommer til å gå for... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Har du sett på denne siden? http://www.dpreview.com/ En av verdens beste sider for bedømmelser av digitale kameraer. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Takker for tipset... Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 14. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg har kikka litt rundtforbi og kom frem til at olympus C-2040Zoom virker som et mye bedre kjøp.. Noen som har erfaring med dette kameraet... Coolpix 775 er også aktuelt men dette kameraet er liksom det lille hakket for dyrt.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå