Badger Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei og hå, Skal oppgradere skjermkort på PCen, og ville finne ut om eg kan koble eit Gainward GeForce 7950GX2 til mitt DFI LANPARTY nF4 SLI-DR uten å få drivertrøbbel. Ifølge Nvidia sine sider har både Infinity NF4 SLI (NVIDIA nForce4 SLI) og LANPARTY UT nF4 Ultra-D (NVIDIA nForce4 Ultra) driverstøtte for dette skjermkortet; inkluderer desse typane også mitt hovedkort? Ser fram til rask respons frå forumet -- bestillinga MÅ gå i ettermiddag! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei hå, 7950GX2 fungerer helt ypperlig. NB! Husk PSU som takler kortet Lenke til kommentar
Badger Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 oysfaerg skrev: Hei hå, 7950GX2 fungerer helt ypperlig. NB! Husk PSU som takler kortet 6943267[/snapback] Strålande! Har Hiper Type-R 580W til å drive PCen med nytt skjermkort og overklokka Opteron 165, trur det skal holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå