Scotty Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hei! Skal kjøpe en ny mobil, ettersom forrige har forsvunnet. Har sett litt på: Sony Ericsson K610i Nokia 3250 Nokia 6280(vet at den har mye feil) Sony Ericsson K800i Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Samme, ikke viktig -EDGE: Samme -Email klient: Samme Form: -Egentlig hvilken som helst form. Men ikke spesielt klumpete. -Vekt: Ikke så viktig, bare ikke altfor tung. -"Støt/sprut/støv-sikker": Samme Skjerm: Fargeskjerm -Behaglig skjerm å se på -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja Skal enten ha FRI 120 eller MAGNUM! Diverse: -Merke: Ikke bestemt ennå -Kamera: Ja, minst 1 megapixel -Videokamera: Må ikke ha, men det ville vært fint å ha. -Symbian: Samme, vet ikke helt hva det er -Infrarød port: Samme -Blåtann (Bluetooth): Samme, men ville vært fint å ha. -Internminne: Samme -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Samme, men fint å ha -UMTS: Samme, vet ikke helt hva det er. -Triband: Samme, vet ikke helt hva det er. -wLAN: Samme - Mulighet for GPS: Samme -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Skal brukes til å ringe, sende sms, ta bilder, og litt underholdning. Endret 26. september 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg ville anbefalt SE K800i ut ifra dine krav, den er god på mp3, har best kamera av de du nevner og har god baterilevetid. Her har du et greit subsidiert tilbud: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...em_2_variations Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå