LIA Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har postet på gamer.no, men der er det dårlig respons, så jeg prøver her.. Skal spille på LAN, mellom 5 og 10stk. Vi skal spille spill som RTCW,BF1942,CS og Americas Army spillet. Hva kreves av maskinvare på en dedikert server? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 ikke mye, har du en 333 eller 450 liggende så holder det, tror 128 meg ram holder også. Husk at det tyngste ved spill er som oftest grafikken. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Men da har jeg ett spm til. Er det mulig å kjøre dedikert server på alle spill? Må man laste ned noe ekstra til spillet, eller er det en egen exe fil som skal startes eller hva? [ Denne Melding var redigert av: LIA på 2002-11-01 12:23 ] Lenke til kommentar
aschj Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Iallfall for RTCW, BF1942 og CS trenger du ikke noe ekstra. Americas Army har jeg aldri hørt om :| Lenke til kommentar
LIA Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Ok, takker for svar og GLEDER MEG TIL JUL! :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 De fleste nyere spill som satser litt på multiplayer her en dedicated server funksjon. Tror så godt som alle EA spill har det, i alle fall. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Ahh, det var en ting til... Kanskje er det ikke lov å snakke om det her, men da får dere stoppe meg! Når man spiller på LAN, er det ikke da slik at man kan bruke en key generator til cd keyer. Det er nemlig slik at det er bare jeg som har orginale cdèr. Men for spilling på LAN så er vel ikke det så nøye... :smile:eller? Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jupp stemmer det men på de fleste spill kan alle bruke samme key det er stortsett bare online at man må ha forskjellige keys Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 En del spill vil gå på samme CD-keyen på LAN, men det er sikkert en fordel å bruke en generator uansett. Jeg ville i alle fall ikke delt ut min originale CD-Key. På internett må man selvfølgelig ha orig. CD-Key. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå