Gå til innhold

Spill PC til ca 8000 - OPPDATERT

Anbefalte innlegg

Takk Daggis, det hørtes greit ut. For nei, jeg har ikke tenkt å oppgradere eller eventuelt klokke den i nærmeste fremtid. Jeg pleier å kjøpe en ny datamaskin ca hvert 3.år, så om denne maskinen jeg kjøper nå er "gammel og dårlig" om 2-3 år kan jeg leve med det. Er etter planen for å si det sånn hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså jeg får høre hele tiden:

Intel Core2 er bedre enn AMD

ikke kjøp DDR, DDR2 er bedre og om et år er du fucked

kjøper du den der kan du om et år glemme alle muligheter til å oppgradere.

Jaok, jeg skal ikke oppgradere heller tenker jeg :p Er 2 GB DDR så mye dårligere enn 1 GB DDR2?

Intel Core2 er bedre? Jaja fint det men jeg bryr meg ikke om hva som er BEST så lenge den er bra.

Hvis jeg kjøper en bil trenger jeg ikke en Ferrari, det holder med en Volkswagon :p Eller kanskje en eldre BMW.

Lenke til kommentar

Er totalt enig med Ghost her!

Du bør absolutt gå for alternativ 2 her, det vil fungere utmerket til ditt bruk.

Du vil kunne spille alt av spill rimelig greit. Og 2GB med RAM blir mer og mer nødvendig, så for meg blir det et must på en ny pc i dag.

Prossessoren er kjapp og god, kan ikke sammenlignes med Core 2 Duo, men

vil holde i massevis til ditt bruk.

Så alternativ 2 blir altså det beste for deg, jevnt over en god "allround" PC

Lykke til

Vinci

Lenke til kommentar

Tusen takk :) Jeg regner med jeg går for den da, det virker rimeligst :D

Jeg tenker å bytte fra Sapphire til XFX GeForce 7600GT though. Blir litt billigere og jeg fikk inntrykk av flere at kortene er relativt like, og spesielt for en som meg holder det i massevis.

Tror jeg velger alternativ 2 da, bare med 7600GT, er den fin? ;)

Etter å ha lest litt rundt finner jeg folk som har lignende PCer og er veldig fornøyd med det.

F.eks. en rapport på komplett hvor en fyr har samme PC som jeg satte opp her, bare 1 GB mindre DDR og 0.2 mindre Ghz, og han kjører FEAR helt glatt med alt på topp. Må gjerne tas med en klype salt men allikevel høres dette absolutt greit for mitt behov :)

Endret av Zaknafein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...