Gå til innhold

Hvilke butikker i Oslo er best på fotovesker/utst?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de selger Crumpler noe sted i Kristiansand?

EDIT: Må visst til Oslo en tur på torsdag. Kan noen anbefale noen butikker som har bra utvalg av Crumpler? Eller fotovesker generelt? Noen butikker som utmerker seg på utvalg av fotoutstyr generelt?

Endret av Bache83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6943080[/snapback]

Er desverre få steder de selger Crumpler fotovesker, dataveskene er som regel å få på eplehuset. Man kan bestille fra U-carry, men de er temmelig trege med leveringen jeg bestilte en Mac-veske for over en måned siden og den har ikke kommet enda.

Lenke til kommentar

6943080[/snapback]

Er desverre få steder de selger Crumpler fotovesker, dataveskene er som regel å få på eplehuset. Man kan bestille fra U-carry, men de er temmelig trege med leveringen jeg bestilte en Mac-veske for over en måned siden og den har ikke kommet enda.

6944002[/snapback]

Er ikke noe problem å bestille for meg, bestiller bare fra FotoVideo.no. De leverer raskt. Men jeg ville så gjerne ha sett de i live før jeg bestiller liksom.....

Lenke til kommentar

EDIT: Må visst til Oslo en tur på torsdag. Kan noen anbefale noen butikker som har bra utvalg av Crumpler? Eller fotovesker generelt? Noen butikker som utmerker seg på utvalg av fotoutstyr generelt?

6943080[/snapback]

FotoVideo i Møllergaten i Oslo har et bra utvalg av crumpler og Lowepro.

Anbefaler deg å ta en titt der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...