DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) heisann EDIT: trenger dette. en instrumental som jeg kan bruke. som jeg kan legge til stemmer så legge det ut. sangen vil bli offentlig hvis jeg liker den altså slutt resultat. med min stemme lagt til. åssen stemme har jeg? får høre jeg har litt rolig stemme, andre ganger hører jeg at jeg har litt rock stemme. åssen kan instrumentalen være? jo jeg liker disse sang stilene: coldplay, keane, 3 doors down og noe i den duren der. altså ikke metal og slikt. men litt fint med el gitar i refrenga:) vil så klart legge ut navn og slikt på de som lager instrumentalen når den skal offentlig gjøres. evnt. linke til hjemmesiden til de som laget instrumentalen. Endret 26. september 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 heisann jess jeg har prøvd å lage litt pop, rock og punk men funka ikke det. hehe. så lurer på om det er noen som gidder å lage det for meg? hehe er ikke flik til å lage slik musikk. jeg går for denne stilen: keane, coldplay, 3 doors down, blinkl 182 og trapt. mest coldplay og slikt. så hvis noen gidder å lage en til meg hadde jeg blitt mer enn glad. er det noen steder man kan skaffe seg sånt? 6943024[/snapback] Lage instrumental musikk som må spilles inn med instrumenter? hva skal du med det da? synge til? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 heisann jess jeg har prøvd å lage litt pop, rock og punk men funka ikke det. hehe. så lurer på om det er noen som gidder å lage det for meg? hehe er ikke flik til å lage slik musikk. jeg går for denne stilen: keane, coldplay, 3 doors down, blinkl 182 og trapt. mest coldplay og slikt. så hvis noen gidder å lage en til meg hadde jeg blitt mer enn glad. er det noen steder man kan skaffe seg sånt? 6943024[/snapback] Lage instrumental musikk som må spilles inn med instrumenter? hva skal du med det da? synge til? 6943098[/snapback] jah skal synge til hehe. samme åssen sangen lages så lenge den er bra og passer til stemmen min. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 jah hmm det har jeg ikke tenkt på hehe Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan skaffe deg en instrumental av albumet "Absolution" av Muse, men du vil vel helst ha orginalmateriale? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 jeg kommer til å legge ut sangen hvis den blir bra. da skriver jeg hvem som står for instrumentalen og så skriver jeg at jeg har sunget på den sangen. så vil ha noe som en kan lage da hvis det er mulig da. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 jeg og noen andre karer skal spille inn en instrumental på tirsdag, eller kanskje lørdag. Usikker... Men legger den ut i denne tråden uansett jeg, visst den ennå lever. Hva med å endre tittel til: Konkurranse: Lag beste instrumental Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 hehe jah bare kom med mange instrumentaler gutta. for må ta den som passer best til stemmen min :) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke du legge ved et lite klipp av deg synge? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan ikke du legge ved et lite klipp av deg synge? 6959971[/snapback] det skal jeg nok få gjort innen helgen :) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Ja, dæven så lyst jeg fikk til å skrive og spille inn et komplett arrangement som du kan synge karaoke over. Hurramegrundt. Endret 29. september 2006 av Kaptein Halvdan Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja, dæven så lyst jeg fikk til å skrive og spille inn et komplett arrangement som du kan synge karaoke over. Hurramegrundt. 6965522[/snapback] Ahhh...the sweet smell of irony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå