aklla Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) har en Magnat Pantera One monoblock forsterker fra før, og er fornøyd med den, men har nå kjøpt 2 nye subbere, og tenkte at jeg skulle ha en forsterker til, men finner ikke den forsterkeren på nettet jeg kjøpte min på komplett.no, men ser at den er borte fra dere utvalg nå... Noen som vet hvor jeg kan få tak i en til? er det evt. noen negativ virkning på lyden å ha to forskjellige forsterkere til 2 subbere? edit: skal forresten ha en del bedre høytalere med 1400W Toppeffekt, og 400W nominell og forsterker: Maks. effekt v/4 Ohm: 600 Watt , kontinuerlig: 300 Watt forsterker er litt svak for ellementet eller?? forsterker subber evt tips til andre forsterkere?? Endret 26. september 2006 av aklla Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei! har jeg skjønt det rett så er den forsterkern du har linket til den samme som du har fra før av, så er det ikke bare og bestille derfra så får man to like? Best og ha to like forsterkere til hver 12" bass vist man hadde tenkt til det, men forsterkern er i minste laget vil nå jeg si. Ellers så har man Kicker SX1250.1 som kan kjøres ned til 1 ohm, skal klare og drive begge bassane godt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 hehe, joda, ble litt mye redigering på den posten, fikk ikke oppdatert alt... Men, jeg betalte 500 mindre på komplett... får se hva jeg gjør, har uansett ikke råd før om 2 uker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå