Gå til innhold

Lydkort til ca. 2000 kr

ådne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå gå til innkjøp av et lydkort til rundt 2000 kr. Fra før av har jeg en RØDE NT1-A kondensator mikrofon. På den lokale sjappa har jeg blitt anbefalt et Line-6 lydkort, mens i hardware.no’s test av lydkort synes jeg og huske at det var et Roland lydkort som viste seg å best lyd. Hvilket lydkort anbefaler dere meg å kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samme som jeg kjøpte meg. edirol ua 4fx. det jeg liker med dette lydkortet er at det er noen effekter knapper du kan surre litt med som er morro. og så er det usb så du kan bruke den på forskjellige pc'r.

du er 1 inngang til en kondensator mikk. har samme mikk som deg. og så har du 2 midi innganger så har du et midi keyboard kan du bruke det på dette lydkortet. jeg kjøpe ikke mitt på nett. sendte mail til musikanten her i fr.stad og de hadde flere igjen så dro ned å kjøpte der. det er kampanje pris på dette lydkortet så da må du ut med 2000 ellers koster den 2900

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar :)

Regner med du er fornøyd med kvaliteten på opptakene. Har du eventuelt et eksemepel og henvise til? Ellers så stusser jeg litt med det du sier om prisen, da det koster 1800 kr hos procom, uten noe som helst form for kampanje.

Lenke til kommentar
Takk for raskt svar :)

Regner med du er fornøyd med kvaliteten på opptakene. Har du eventuelt et eksemepel og henvise til? Ellers så stusser jeg litt med det du sier om prisen, da det koster 1800 kr hos procom, uten noe som helst form for kampanje.

6943085[/snapback]

Ja jeg kjøpte på ProCom, mulig til prisen du sa. Ja jeg har mange opptak å vise til. Send meg en PM så kan jeg ordne litt. Finnes sikkert mange bedre alternativer der ute, men ifølge karen på ProCom jeg snakka i lange tider med (det er i Drammen, så jeg trengte ikke shoppe online) så var Edirolen det beste alternativet uten å betale skyhøye summer. Gir klokkerene innspillinger med XLR, 2 midi-utganger og en gitar inngang. Kan koble inn alt av tv/stereo/dvd/kassett whatever for direkte innspilling til pc også.

Et bra lydkort. Send PM! I shall give you recordings!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...