Nejad Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har en Dell inspiron 5150 i besittelse. Er ikke min, tilhører noen jeg kjenner. Vet desverre ikke specs til pcen, i og med at eieren er i utlandet (kan ikke nås for øyeblikket/tror heller ikke hun vet det). Historien er slik: Hun brukte pcen på jobb, og gikk fra den da det var lunsjpause. Når hun kom tilbake var skjermen svart og det blinket til venstre øverst på venstre side. Det har den gjort helt siden. Selv om jeg prøver å restarte pcen, er det absolutt ingen annen form for respons. Har til og med prøvd å sette inn xp cd uten hel(l) og til og med Ubuntu linux. Kan heller ikke komme inn på Bios (tror jeg). Har i hvertfall prøvd knapper som: Del, F2, F10. Hvis jeg må åpne pcen, sliter jeg med å få av skjermen, så bare det er sagt. Noen som har en magisk formula? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Det kan høres ut som skjermen har takket for seg, gjerne baklyset. Forsøk med å koble til ekstern skjerm. Den skal du kunne slå på fra tastaturet (Fn + 6 eller F6 eller noe lignende) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå