Gå til innhold

Er det bare jeg som er dritt lei Gigantiske reklamer på hw.n

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som er dritt lei Gigantiske reklamer på hw.no?!

Begynnaer å bli "litt" irriterende med Gigantiske annonser/reklamer midt på hovedsiden osv. Dessuten hva faan har Annoser med Fotokameraer med hardware å gjøre?!

Greit med reklame, men det må da være mulig å lage de litt mer diskrè..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gigantiske reklamer din tulling! er da f*** gigantiske reklamer da...herregud mann, det koster penger å drifte en så bra side som dette! de må da leve av noe de å...de små reklamene de har nå er ingen ting for å få slik bra stoff de har! men, en ting: blir de veldig mye større skal jeg være enig, men det er ingen ting, sånn som de er nå..

Lenke til kommentar

Quote:

[urban] skrev (2002-11-01 11:38):

Er det bare jeg som er dritt lei Gigantiske reklamer på hw.no?!

Begynnaer å bli "litt" irriterende med Gigantiske annonser/reklamer midt på hovedsiden osv. Dessuten hva faan har Annoser med Fotokameraer med hardware å gjøre?!

Hei, må nok skuffe deg litt med å fortelle at til neste år kommer det til å bli mye mer av de...

Ikke fordi vi vil ha de, men fordi annonsørene vil ha de. Når en får valget mellom enten 468*400 eller ingenting så sier det seg selv hva vi velger.

Vi har tidligere snakket litt om en medlemstjeneste der vi lager mye mer innhold og da kan det være naturlg at en slipper annonser også :smile: Vet ikke om du synes det er en bedre løsning?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 11:38, skrev [urban]:

Hva hadde vitsen med reklame vært om den var diskre?

Quote:

Den 2002-11-01 12:31, skrev ilpostino:

tror nok det er endel som er villig til å betale en liten slump penger for å opprettholde tilbudet uten reklame....

Tja, det kan være risky - hva om ingen gidder :wink: Uansett, det hadde jo kanskje gått an å kjøre begge deler - slik som Nettavisen har det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 12:37, skrev Grim Aramis:

Tja, det kan være risky - hva om ingen gidder :wink: Uansett, det hadde jo kanskje gått an å kjøre begge deler - slik som Nettavisen har det.

Så vidt jeg vet er det det som i så fall er planen. Tilbudet til HW.no kommer til å være likt som i dag (og gratis), men man vil få mulighet til å betale ca 200 kr i året for å få tilgang til enda flere tester og artikler, og en side uten reklame.

Dette har vært diskutert her før: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...art=20&replies=

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 12:37, skrev Grim Aramis:

Er enig i at det kan være risky. Det spørst hvor mange som er villige til å betale en lite sum for å drive siden. Jeg håper og tror det er mange :smile:

Lenke til kommentar

Jeg bruker Norton Personal Firewall 2003 med reklamefilteret påskrudd, og dette fjerner faktisk alle reklamene på HW.no. Egentlig forstår jeg godt at HW.no trenger inntektene fra reklamen, men jeg orker ikke å drive å skru av reklamefilteret og klikke på reklamene bare for å støtte dem. Uansett, hensikten med dette innlegget var egentlig å gjøre HW-folkene oppmerksomme på at Norton Personal Firewall 2003 stopper alle reklamene deres. Dette må da være et stort problem? Andelen av brukerne som kjører denne programvaren er vel ikke ubetydelig? Jaja, det er kanskje ingen ting dere kan gjøre med det uansett. Jeg tror filteret virker slik at det stopper alle bilde-linker som går gjennom en server som er på en liste over reklameservere (ren gjetning), og dette er det vel ikke akkurat så enkelt å gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Quote:

ATWindsor skrev (2002-11-01 14:50):

Innsamling er kanskje ikke så dumt, men medlemskontigent er generelt en dårlig ide, folk er rett og slett ikke villig til å betale om de ikke kjenner siden fra før, og da tror jeg det vil bli få nye medlemmer her.

AtW

Det har aldri væert snakk om å stenge siden til kun betalende. Det er snakk om en tjeneste der de som ønsker mer innhold enn det vi lager i dag kan få det. Videre vil det være en del ekstratjenester som kun er for medlemmer.

Lenke til kommentar

Gamespot.com har en veldig grei betalingsplan for de som vil slippe reklame. Man betaler en liten sum (100 kr i året) og får tilgang til extra stuff som video reviews av spillene. Så forsvinner all reklame på sida.

Alle har tilgang til alt ellers, men etter 1 uke "låses" nye artikler og reviews for ikke-betalende. Det er også noen high-speed nedlastingsmuligheter du får når du betaler.

Dere kunne jo kopiere denne planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...