Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kundeservice og bredbåndsleverandører.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok.. noen vil sikkert hate meg max for dette innlegget.. men det jeg skriver er ikke tull!

 

Telenor. Ikke billigst, ikke den beste/raskeste linja, men når du rapporterer feil gir de deg en 3-dagers lovnad om rettelse. Den har de klart å overholde hos meg, til og med når jeg rapporterte feilen på en fredag ettermiddag. Det er ikke alle som liker den automatiske telefonsvareren, men takler du den er det raskt og enkelt å varsle om feil iallefall. Videre kan du også sende epost til kundeservice, og de svarer vanligvis innen 3 dager. Høflig er de også.

 

Håhå, da har du vært heldig. Her har vi klagd på linje i snart 2 måneder, og ingenting har skjedd. Så nå er det bytting

Lenke til kommentar

Det er gledelig at Mr Bjerre foretrekker Telenor. Får håpe han fortsatt er fornøyd med kundeservicen deres etter noen års kundeforhold.

 

Nu kan det jo selvfølgelig hende at Telenor har "sett lyset" med behov for god kundeservice omsider,men bekjente som fortsatt benytter Telenor sier noe annet og dem kan jeg stole på.

 

Flere gode forslag motaes med takk.

Lenke til kommentar

Synes det er litt morsomt at folk klager over hastigheter hos Telenor, for deretter å bytte til en leverandør som bruker akkurat samme nett..

 

I de fleste tilfeller er det snakk om migreringsfeil, altså hastighetsendringer og da i retningen oppover..

 

Dette er det mange av telenors kabler som IKKE tåler, og da blir hastigheten treg, bytter du leverandør er du da faktisk akkurat like lang.

 

Det er noen få leverandører som har eget utstyr på sentralene, men de bruker fortsatt telenors nett, så finnes det ekstremt få som har eget kabelnett i tillegg.

 

Og folk kan si akkurat hva de vil, men saken er den at har du en annen leverandør enn Telenor blir du nedprioritert ang. feil, dvs at det tar gjerne en dag eller to ekstra å få rettet sin feil..

Lenke til kommentar

Jeg takker Teckpoint for bidrag.

Selvfølgelig er båndhastighet viktig ved valg av bredbåndsleverandør, men like viktig er kvaliteten på kundeservicen bredbåndsleverandøren har etter min oppfatning..

Man ønsker jo en rask feilretting hvis problemer oppstår (enda en gang) og da ville det vært fint med rask kontakt til et kompitent og serviceminded kundesenter.

Lenke til kommentar
Man ønsker jo en rask feilretting hvis problemer oppstår (enda en gang) og da ville det vært fint med rask kontakt til et kompitent og serviceminded kundesenter.

6983091[/snapback]

Og alle tester viser at Telenor kan godt være trege, men de er likevel raskest, både på feilretting i nettet og hjelp over telefon.

Lenke til kommentar

Takke Teckpoint for svaret.

Hvis Teckpoint kan vise til tester som avslører at Telenor er raskest med både feilretting og service er det ønskelig å få linken.

 

Når klatret Telenor opp på toppen av listen?

 

Jeg prøver i denne strengen å finne alternativer til Telenor med bedre service.

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å vurdere leverandører og kundeservice er det servicen over tid som er av interesse.

Jeg kuttet ut Telenor etter flere års kundeforhold grunnet flere års "kundeservice" derfa som det burde vært skrevet bok om.

Jeg er her på jakt etter gode alternativer og håper på nyttige inlegg i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...