DuckDuckGoose Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg skal kjøpe meg trådløs, infrarød mus og tastatur. Hva skal jeg velge av Microsoft og Logitech? Hva er best? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 http://www.overklokking.no/annet/logitech_...ktop/index.html Hasr personlig ikke merket noe til lag når jeg har spillt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Logitech Cordless Desktop Optical må være det beste trådløse settet på markedet. Jeg har musa (kjøpte den rett etter at den kom for ca. 1,5 år siden), og har aldri hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 jeg liker logitech best. det er noe som føles behagelig med tastene. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Kjøpte 'Logitech Cordless Desktop Optical' for litt over en måned siden. Musen er naturligvis litt større enn en optisk eller ballmus med kabel pga. batteriene, men er ikke plagsomt stor. Tastene på taststuret er behagelige å bruke, og begge delene kommer i pen design! Selv om du sier at du skal ha trådløs, så er jeg nødt til å innrømme en ting... Jeg solgte nettop hele pakken, og byttet til MX300 (Optisk med kabel) og et standard Keytronic tastatur i sort... Responsen på musen var for treg og unøyaktig bl.a. for FPS-bruk... Tasturet var jeg nesten helt fornøyd med... problemet for meg var bare størrelsen... det kommer med et eget programerbart scrollhjul og masse hurtigtaster for 'shopping' e-post, web etc... Totalt unødvenig spør du meg! -->Calm Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 den beste trådløse musen på markedet er logitechs MX700. den du får med i pakken bruker veldig mye strøm. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Men er du av den typen som speller mye fps, så bør du bruke 3.0'en til ms. Presiiiiis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå