Yois111 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dersom jeg skulle ta følgende sertifiseringer, vil jeg da komme noen vei innenfor jobb markedet? CompTIA A+ (Software & Hardware) Cisco CCIE Routing & Switching Cisco CCIE Security Cisco CCIE Storage Networking Cisco CCDP Design + Microsoft sertifiseringer. Tenker på Vista/Longhorn som kommer og evt. 2003 server tingene. Dette er bare noe jeg sitter å tenker på. Jeg har hørt at CCIE kan bli gjort uten 5 års erfaring innenfor en bedrift som opererer med dette, men vet ikke om dette går ann å stole på. Noen som kan fortelle litt om CCIE, A+ og microsoft sine løsninger? Har hørt at Microsoft har komt med MCA - Microsoft Certified Architect. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde du tenkt å ta alle eller bare en? Lenke til kommentar
Yois111 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg vil ta alle, men jeg vet ikke om jeg klarer å ta alle. Søker folk som har tatt noen av disse, og som vil fortelle litt om dem. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tar du alle de er du den eneste i verden som har de.. CCIE Storage og MCA kan du forresten bare glemme med en gang. Se litt på mine tidligere poster om CCIE og MCSE så tror jeg du kommer langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå