Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Lærer forlanger arbeidsfiler..

Anbefalte innlegg

Har laget en 3dmodell i 3ds Max til en skole oppgave, og i dag sa læreren til meg at jeg måtte ha en del arbeidsfiler for å bevise at det var jeg som hadde laget den. Jeg har orginal skissen, og to arbeidsfiler som viser hodet helt i startfasen(var hodet hun spekulerte i om jeg hadde tatt fra et annet sted). Hun har ikke sagt et ord til meg om at vi må ha masse arbeidsfiler før. Hun sa at hvis jeg ikke kunne legge ved abeidsfiler så måtte jeg gjøre det på nytt, noe jeg ikke har lyst til for jeg har brukt veldig mye tid på det hodet.

Kan hun forlange at jeg skal gjøre det på nytt selv om jeg har orginal skissen og de modellene fra startprossessen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hun forlange at jeg skal gjøre det på nytt selv om jeg har orginal skissen og de modellene fra startprossessen?

6942415[/snapback]

Ja, hun kan kreve at du lager hele på nytt :ohmy:

Jeg går selv på skole der jeg må levere 3D materiale samt dokumentasjon. Jeg har lært meg at det å ta "printscreen" gjennom hele prosessen er en god ide som jeg også bruker i pressentasjonene, det blir jo litt breafing, men det fungerer veldig godt på veiledere og lærere :yes:

Alternativet ditt er jo å prøve å jobbe litt med de arbeidsfilene du har og ta PrtSc..

Hvis oppgaven er å lære 3Dmax, så er det jo bare god øvelse å jobbe med programmet :thumbup:

Lykke til med prosjekt :cool:

Endret av grebnord
Lenke til kommentar

Faget heter 3d karakteranimering. Oppgaven går ut på at vi skal modellere en spillkarakter og lage et sett med animasjoner til den(Walk, run, osv)

Det jeg har er 3 versjoner av hodet, helt fra start fasen til nesten ferdig. Har også skissene som jeg har tegnet for hånd. Hvis dette ikke er nok så så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at hun er "ute" etter meg.

Edit: Faget går ut på å animere, men selve modellen teller også.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...