Spursmann Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei Jeg tenker å kjøpe deler og sette sammen til en spillpc. Tenker ikke å betale masse, men heller klokke meg inn like bak de grommeste delene. Jeg har en Dell 20 widescreen - så litt oppløsning må jeg forvente. Alt av harddisk osv er på plass - det jeg trenger tips til er sammensetningen av: Hovedkort, minne, cpu, grafikkort Om jeg sier en CA maks 5500 - er det mulig å få til noe som drar også tunge spill uten særlig problem? Takker på forhånd Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...23-A8722CF281C8 Kjøre alt på fult ? Bare 5500, vet ikke helt jeg! Men tenk på det her da ble litt dyrere men mye for money Lenke til kommentar
Spursmann Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Takk for tipset Noen kroner over budsjettet da - som er preget av boligoppussing Men du hjalp meg uansett på vei - supert Om jeg får tak i et rimeligere hovedkort - kan jeg jo legge noe ekstra i grafikkortet - feks komme opp på 7900 GT. Det er vel litt å hente ytelsesmessig der? Og forskjellen på hkene er vel ikke så voldsomt stor? ....eller? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg ser ingen grunn til og penge ut mer for et 7900GT, ytelsesforskjellen er liten, prisforskjellen er stor, skal du ha et annet skjermkort bør det være et X1900XT som yter godt over 7900GT. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dårlig bruk av emnefelt et og brudd på 3-ords regelen - Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg