mort3n Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kom over denne artikkelen på dinside her om dagen, og merket med en gang at detta kanskje kunne fenge litt Det jeg lurer på er om det er noen som har noe erfaring fra denne modellen? Den skal visst være ganske forbedret fra foregående modell. Noen som vet om det går å spille dvd-filmer som er mounted i Deamon Tools, eller om den viser tekser av typen srt, sub osv? Andre synspunkter, meninger og erfaringer taes imot med glede Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Som du vet, men kanskje noen andre som leser her lurer på det så ble den testet på den gamle jobben min. Og der var konklusjonen ikke så bra, den var treig (lang til å finne det man leter etter), kronglete fjernkontroll osv. Så de frarådet faktisk meg å kjøpe den. Det beste er nok HTPC/mediacenter, selv om det koster ganske mye mer da. Evt hvis pcen ikke er langt unna kan du strekke kabel(er) (noe som jeg har gjort) Endret 6. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå