Singh tha king Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har ett internett problem! Jeg får ikke kommet meg på internett og har tele2. Når jeg åpner siden så står det: Finner ikke siden. Jeg ringte tele2, men det de sa hadde jeg allerede prøvd og de holder på å skrive en feilmelding. Nede i hjørnet der klokken er kommer det opp to datamaskiner med en trekant i midten og ett utropstegn i midten av trekanten. Det kommer opp: Begrenset eller ingen forbindelse. Du kan kanskje ikke koble til eller noen nettverksressurser. Dette problemet oppstod fordi nettverket ikke tilordnet en nettverksadresse til datamaskinen. Etter å ha restartet modemet flere ganger og maskinen står det først ”henter nett.adr. -> Begrenset eller ingen forbindelse. Jeg har prøvd å forny ip - adressen uten noe hell. Ipconfig/release og deretter ipvonfig/renew. Når jeg trykker reparer kommer det også feilmelding når ip adressen skal fornyes. Noen som vet hva problemt kan være? Skriver nå fra en skole PC. Takk for svar! Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har ikke tele2 bridgemodem og sentral dhcp ? I så fall høres det bare ut som linja de er nede. Sannsynlig mtp. at de også la inn en feilmelding.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan det hende at du har satt statisk ip på maskinen din? Sjekk tcp/ip innstillingen din på tilkoblingen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 ehm....veldig rart,men virker netter plutselig >.< Kanskje den bare var nede =/ i så fall så var det første gang på over ett år! Men men takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå