Gå til innhold

Ønsker LCD skjerm som kan vris vertikalt (pivot)

Bitesizedmoose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny LCD skjerm med widescreen i 19" eller 20".

Er det noen som vet om en (ikke altfor dyr en) som skjermen kan vris på?

Med det mener jeg å vri den i vertikalplanet, slik at skjermen blir stående på høykant, ved behov.

Takk!

6942296[/snapback]

DELL 2007 WFP, KAMPANJEPRISEN GÅR UT IMORGEN.

Oi, beklager store bokstaver, sitter på jobb nu!

Lenke til kommentar
oOF: Dell har alltid minst én skjerm på "tilbud" (=normalpris). Vet du noe om tilbudet skal erstattes av Dell 2407WFP slik at den kommer ned på en konkurransedyktig pris? Vel, du trenger egentlig ikke svare. Jeg finner det sikkert ut selv i mårra.

6942542[/snapback]

Absolutt ingen peiling, det kan jo utmerket tenkes at det kommer en grei pris på 24-tommern. Personlig er jeg godt fornøyd med skjermen min, både til spill, film og generell bruk.

Lenke til kommentar
DELL 2007 WFP, KAMPANJEPRISEN GÅR UT IMORGEN.

Oj! Det var da dumt at det er en begrenset tid på den prisen, har ikke de gryna akkurat nå. :cry:

Lekker skjerm forresten. :dribble:

Med det mener jeg å vri den i vertikalplanet, slik at skjermen blir stående på høykant, ved behov.

6942296[/snapback]

Tror det kalles "Pivot" :)

6942600[/snapback]

Aaah! Er det det det heter. :thumbup:

Jeg så at det ikke er noen automatisk rotering av bildet når du roterer skjermen (mener å ha sett en skjerm som gjorde det), men det er jo enkelt å stille om bilderetningen (i Nvidia i hvertfall).

Native oppløsning er 1680x1050, jeg har ikke det valget i min skjermdriver.

1600x1024 er det nærmeste jeg kommer, er det noe problem i så fall?

Lenke til kommentar
oOF: Dell har alltid minst én skjerm på "tilbud" (=normalpris). Vet du noe om tilbudet skal erstattes av Dell 2407WFP slik at den kommer ned på en konkurransedyktig pris? Vel, du trenger egentlig ikke svare. Jeg finner det sikkert ut selv i mårra.

6942542[/snapback]

Absolutt ingen peiling, det kan jo utmerket tenkes at det kommer en grei pris på 24-tommern.

6945891[/snapback]

Dell er jammen forutsigbare :yes:

Nå har de satt ned Dell Ultrasharp 2407WFP 24" med 2231kr til 6769 kr

Regner med den holder seg på dette ikke-overprisede nivået 3-4 uker før den settes opp igjen.

Lenke til kommentar

6942542[/snapback]

Absolutt ingen peiling, det kan jo utmerket tenkes at det kommer en grei pris på 24-tommern.

6945891[/snapback]

Dell er jammen forutsigbare :yes:

Nå har de satt ned Dell Ultrasharp 2407WFP 24" med 2231kr til 6769 kr

Regner med den holder seg på dette ikke-overprisede nivået 3-4 uker før den settes opp igjen.

6968900[/snapback]

Den fikk jeg skikkelig lyst på, men jeg skal nok ha en 4:3 skjerm 20"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva med denne skjermen: Philips 200WB7ES

Jeg kan ikke finne noen test av den noe sted, er det noen som har hørt om denne?

Btw. jeg har ofte problemer med å finne produkttester på nettet. Når jeg søker på review kommer det for det meste "user reviews" eller "write a review" i treffene.

Noen som har noe gode tips for å finne tester av dataprodukter og annet?

Endret av Cool'n'jazzy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...