BareGjest Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei .. Har en oraclebase hvor jeg ønsker å legge ut et par av tabellene i søkbar form - spørsmålet blir da hvordan gjør jeg dette enklest mulig? Til nå har jeg vurdert muligheten for konvertering av aktuell tabell til access og deretter sette opp en eller annet enkelt brukergrensesnitt for søk i denne - men lurer på om sql/php kanskje hadde vært et bedre alternativ? I så fall hvordan og hvorfor? Lenke til kommentar
roac Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har en oraclebase hvor jeg ønsker å legge ut et par av tabellene i søkbar form - spørsmålet blir da hvordan gjør jeg dette enklest mulig? Til nå har jeg vurdert muligheten for konvertering av aktuell tabell til access og deretter sette opp en eller annet enkelt brukergrensesnitt for søk i denne - men lurer på om sql/php kanskje hadde vært et bedre alternativ? I så fall hvordan og hvorfor? 6942170[/snapback] PHP Manualen kan være et godt sted å begynne, her er det kodeeksempler som kan hjelpe deg i gang. Endret 27. september 2006 av roac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå