Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har problemer med bios.

Anbefalte innlegg

har nettopp montert min nye data,hovedkortet er m2n3-sli deluxe .

når jeg starter pcn så får jeg ikke noe bildet på skjermen min , jeg har vært inne på nettet og derstår det at det er problem med BIOS.er det noen av dere som vet hvordan jeg kan oppdatere BIOS?det er første gang jeg har montert data selv.

er det noen av dere som vet om det muligens kan være noe annet problem.siden skjermen er helt svart så vet jeg ikke sikkert.

på forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slemt å mekke pc selv for første gang uten veiledning fra en voksen...

eh...

Nå skal jeg ikke si sikkert, men noen hovedkort har lys på kortet som sier om ting er i orden eller ikke. les manual.

Er ting koblet riktig, i riktige spor med riktige kabler? er alt koblet riktig, og hvor sikker er du på at dette er blitt gjort riktig?

Når man monterer selv, så kan statisk elektrisitet blåse komponeneter hvis du ikke vet hvordan dette skal håndteres ....

Eneste jeg egentlig kan si, er å finne reservedeler/reservemaskin. Test så ut del for del i et friskt miljø for å finne synderen om det er hw feil.

Er problemet hk så må det sendes inn. Ingen grunn til å fikle med en bios når du ikke har skjerm. Ta gjerne og ring/mail butikken om løsningsforslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...