Millmax Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Har nå endelig fått delene. I pakkseddelen lå det ny deleliste, denne hadde høyere priser enn på originalbestillingen. Regner med at jeg ikke skal betale denne, det er ikke en faktura. PS: Han fyren fra Komplett ringte aldri tilbake, men sendte nye varer dagen etter. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 På posten så fant de ikke pakken min etter sporingsnummeret. Det hadde blitt dekket for. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte fra komplett her på lørdag, fikk bekreftelse og den angre retts mailen men sporings nummer mailen dukket alldri opp, i og med at de jobber på komplett både lørdag og søndag burde de vel ha fått den sendt til posten nå vel? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bestilte fra komplett her på lørdag, fikk bekreftelse og den angre retts mailen men sporings nummer mailen dukket alldri opp, i og med at de jobber på komplett både lørdag og søndag burde de vel ha fått den sendt til posten nå vel? 6986116[/snapback] Sjekk på sidene om den er sendt. Det vil alltid ligge ordrer foran din, slik at de ikke går på tomgang, og den blir derfor ikke alltid sendt med en gang. Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Har mistet en pakke jeg også, en stund siden nå riktignok men irriterende nok. Jeg ligger i tillegg midt mellom to postkontorer. Jeg sogner til den ene, men får alle pakkene mine på den andre. (bor vel på områdegrensa elns) Pakka hadde simpelten blitt plassert bak en større pakke.... De fant den dagen etterpå da noen hentet den pakken som var større. Snakker om altså. Endret 6. oktober 2006 av Vigge Lenke til kommentar
firepile Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har mistet en pakke jeg også, en stund siden nå riktignok men irriterende nok.Jeg ligger i tillegg midt mellom to postkontorer. Jeg sogner til den ene, men får alle pakkene mine på den andre. (bor vel på områdegrensa elns) Pakka hadde simpelten blitt plassert bak en større pakke.... De fant den dagen etterpå da noen hentet den pakken som var større. Snakker om altså. 7011880[/snapback] Er dette en "post i butikk"-filial? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hadde det vært mulig å bruke DHL/UPS når man bestiller fra nettbutikk så hadde jeg gjort det.. selv om det hadde kostet meg noen hundre ekstra. Det er noe med det å vite at pakken kommer frem, uten å ha vært sparket rundt som en fotball. Og uten at du trenger å bekymre deg for at postansatte skal ta den med seg hjem fra jobb. Tipper det er flere enn bare meg som hadde valgt noe annet enn posten. Må da være mulig for posten å unngå at de som jobber på omsorteringssentralen i Oslo stjeler pakkene våre også. Ikke akkurat så vanskelig å sjekke om folk tar med seg pakker når de går ut døra, men tipper det er billigere for posten at det forsvinner litt pakker hver dag. Og som noen nevner her tidligere at de har hatt en pc på rep og at den aldri kom tilbake. Det er heller ikke sjeldent at posten også knuser frontdeksel, sidedeksel eller får HDD til å løsne på pcer som skal inn til rep/tilbake fra rep. Og det er verkstedet som får skylden selv om det i 99,999% av tilfellene er postansatte som knuser tingene. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hos Komplett kan du vel bruke TollPost elns Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hadde det vært mulig å bruke DHL/UPS når man bestiller fra nettbutikk så hadde jeg gjort det.. selv om det hadde kostet meg noen hundre ekstra. Det er noe med det å vite at pakken kommer frem, uten å ha vært sparket rundt som en fotball. Og uten at du trenger å bekymre deg for at postansatte skal ta den med seg hjem fra jobb. Tipper det er flere enn bare meg som hadde valgt noe annet enn posten. Må da være mulig for posten å unngå at de som jobber på omsorteringssentralen i Oslo stjeler pakkene våre også. Ikke akkurat så vanskelig å sjekke om folk tar med seg pakker når de går ut døra, men tipper det er billigere for posten at det forsvinner litt pakker hver dag. Og som noen nevner her tidligere at de har hatt en pc på rep og at den aldri kom tilbake. Det er heller ikke sjeldent at posten også knuser frontdeksel, sidedeksel eller får HDD til å løsne på pcer som skal inn til rep/tilbake fra rep. Og det er verkstedet som får skylden selv om det i 99,999% av tilfellene er postansatte som knuser tingene. 7012328[/snapback] Jeg har aldri opplevd slike feil som du beskriver her med Posten. Og jeg får og sender mye, både privat og i jobben. Du må jaggu være en seriøs netthandler om du har opplevd så mye negativt med Posten...... Eller har du bare lest det i andre synseartikler her på forumet? Ikke dermed sagt at det ikke skjer feil. Med sikkert noen titalls millioner pakker i året, er det sikkert en del som går feil. Men jeg har ingen tro på at Posten har større kvalitetsbrister enn andre transportører. Jeg ville i hvert fall ikke betalt "noen hundre ekstra" for å sende med en annen transportør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå