izek_mendez Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Som overskriften sier er jeg interessert i å vite hvordan man kan trene baken eller rompa som man helst sier. Gjerne så konsentrert som mulig. Er i utgangspunktet ganske godt trent. men vil gjerne trene rompa ekstra godt da jeg sykler en god del. Mads Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du trener vel rompa ganske godt av å sykle i seg selv? Ellers kan du bare sitte å stramme rompeballene, og slippe opp, med jevne mellomrom til du blir sliten! Link hvis du ikke syns forslaget mitt var bra nok..: http://www.trening.no/nyhet.php?id=547 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Et par småtips der. http://www.trim.no/spmsvar/view.php?id=2668 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 knebøy trur jeg funker bra også beinpress som ble nevnt tidligere Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Å gå i trappa i stedet for heisen er et forslag som bør virke på lengre sikt. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 knebøy trur jeg funker bra Jepp. Pass på at de er dype! Strake markløft funker også fint! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Knebøy. Ikke noe tvil. Husk at det må være dype knebøy selv om det er litt skummelt. Det er viktig å varme opp før du tar denne øvelsen siden du kan skade knene etter mye hard trening. Utfall er også veldig bra. Den tar godt på rompa. Det er de 2 som anbefales sterkt fra min side. ps. grunnen til at jeg anbefaler å gå dypt ned er pga. du vil aktivere med av muskelen. Når du trener for eks. benkpress så tar ikke stanga halveis ned til bryste. Ass to the grass blir det vel kalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå