Gå til innhold

Blir tvunget til å sitte når de tisser!

Anbefalte innlegg

- Han har reagert på at han må sitte, sånn som jentene gjør. Jeg har jo i fire-fem år lært ham opp til å stå, og nå skal han plutselig sitte.

Fryktelig. Kanskje man blir homo av å sitte? :tease:

Nei, det er ikke alltid så greit å treffe med alt, så jeg har alltid foretrukket å sitte. Hvis flere gjorde det samme burde det bli mindre griseri på herretoaletter. Pissoarer (da i TILLEGG til vanlige toaletter) er flott, så kan den løsningen benyttes hvis maskuliniteten skulle bli truet av å sitte. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det er ekkelt å sitte og tisse! Husk at noen har lenger kuk enn andre og når kuken bunner i toalettskålen, så er det ikke hyggelig å få dassbakterier.

Menn kan heller være flinkere å ta opp lokket, evnt. få skolen til å sette opp urinaler osv.

Snakker generelt og ikke konkret om barneskolen

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Syntes det er ekkelt å sitte og tisse! Husk at noen har lenger kuk enn andre og når kuken bunner i toalettskålen, så er det ikke hyggelig å få dassbakterier.

Menn kan heller være flinkere å ta opp lokket, evnt. få skolen til å sette opp urinaler osv.

6942507[/snapback]

Kloke ord. :)

Lenke til kommentar
Latterlig. Vaskepersonalet er betalt for å vaske, litt må de tåle.

6942065[/snapback]

Dei er betalt for å vaske, ikke skrubbe urin. Dette handler nok også om medelevenes komfort, kanskje særlig jentene som ikke vil sitte i en dam av urin. Jeg regner med skolen ikke har råd til å ha vaskepersonalet ståede stand-by på dassen døgnet rundt i tilfelle noen pisser utover gølvet og setet.

Å få guttene til å sitte når dei pisser kan umulig være noe problem. Det er dessuten sunnere å pisse sittende enn stående ;)

Lenke til kommentar

6942507[/snapback]

Nå gjelder kanskje ikke kuk-lengde-problemet på barneskolen, men jeg er helt enig i at det er ekkelt å pisse. I hvertfall dersom forholdene er så ille som de tydeligvis er, så er det uholdbart å bi tvunget til å sette seg (glad jeg ikke er jente).

Sett av en eller to dasser til ståpissing. Så kan man sitte på resten. Og vaskepersonalet kan holde kjeft og gjøre jobben sin. :thumbup:

Lenke til kommentar

6942065[/snapback]

Å få guttene til å sitte når dei pisser kan umulig være noe problem.

6942523[/snapback]

Ikke? Hvordan vil du kontrollere at de sitter å tisser? Skal personalet på skolen bli med alle barna inn på toalettet, og i verste fall holde dem i slanten? Som jeg nevnte på forige side så synes jeg dette er et tufsete forslag, spesielt fordi det ikke finnes noen praktiske løsninger.

Lenke til kommentar

6942065[/snapback]

Dei er betalt for å vaske, ikke skrubbe urin.

6942523[/snapback]

Hvis de faktisk er nødt til å skrubbe, så jo, det har de betalt for.

Dette handler nok også om medelevenes komfort, kanskje særlig jentene som ikke vil sitte i en dam av urin.

6942523[/snapback]

Sett av to dasser til ståpissing, Ikke tving gutta til å sette seg i urinen også. Det vil de uansett ikke gjøre (jeg ville pissa i buskene ute i stedet).

Å få guttene til å sitte når dei pisser kan umulig være noe problem. Det er dessuten sunnere å pisse sittende enn stående ;)

6942523[/snapback]

Klart det er et problem. Man setter seg ikke frivillig på fellestoalett hvis man ikke må. Og man kan ikke følge med dem inn og overvåke dem heller.

Som sagt. Sett av en eller to dasser til ståpissing. Og vaskepersonalet er betalt for å gjøre reint. Og det bør de gjøre minst en gang for dagen.

Lenke til kommentar

6942507[/snapback]

Skulle til å sdet samme! :D

Lenke til kommentar

6942507[/snapback]

Ta opp lokket? Det er jo håpløst å tisse med lokket nede, da ...

Men du mener sikkert ringen...?

Jamen den skal jo stå oppe, den! Det er jentene som må lære seg å legge den ned før bruk, og så ta den opp igjen etterpå. Det kan da ikke være så veldig vanskelig å få med seg?

Hvis de lærer seg det på barneskolen, så tenker jeg vi vil se utslagene på skilsmissestatistikken om noen år.

Lenke til kommentar
Men du mener sikkert ringen...?

Jamen den skal jo stå oppe, den! Det er jentene som må lære seg å legge den ned før bruk, og så ta den opp igjen etterpå. Det kan da ikke være så veldig vanskelig å få med seg?

6942596[/snapback]

:!: Meget godt poeng. Om jentene bare lærte seg å løfte ringen etter seg, så ville det jo ikke bli urin på den. :thumbup:

Lenke til kommentar

At kvinnfolkene aldri lærer seg å ta opp dassringen etter bruk er et velkjent fenomen. :green:

Helsemessig sett så anbefales det visntok å sitte når man urinerer. Selv ville jeg ikke maktet det, er lært opp til å stå og sikten er det ikke noe problem med. Å sitte på offentlige toaletter er ikke akkurat noe jeg liker.

Når det kommer til denne skolen så er det vel litt vanskelig å sørge for at guttene gjør som de får beskjed om.

Ser for meg at Rød-grønne snart gjør dette til offisiell politikk og pålegger alle skolebarn i landet å sitte og urinere. De ser vel for seg at de kan spare noen tusenlapper i utgifter som følge av renhold.

Lenke til kommentar
At kvinnfolkene aldri lærer seg å ta opp dassringen etter bruk er et velkjent fenomen. :green:

6942773[/snapback]

Yes! :p Men det går jo til nød an å ta den opp før bruk for oss gutter også. Har aldri skjønt folk som pisser utover ringen.

Ser for meg at Rød-grønne snart gjør dette til offisiell politikk og pålegger alle skolebarn i landet å sitte og urinere. De ser vel for seg at de kan spare noen tusenlapper i utgifter som følge av renhold.

6942773[/snapback]

Kristin Halvorsen kommer, og hun har med seg saksa! Løp! :!:

Lenke til kommentar

Skal alle sitte når en pisser så blir jo regninga på dopapir svinedyr da jo. Eller er det bare jeg som er unormal når jeg legger ett lag på føre jeg setter meg? Pleier det de få gangenne jeg har vert nøtt til og skite på ofentlig toalett.

Skite på ofentlig toalett regler:

1. Tørke ringen av med litt papir

2. Legge ett godt lag med pappir på(Gjerne to for sikkerhets skyld)

3. sett stompen nedpå og pass på og hold penis bort fra kantenne

osv.

Eventuelt bruk lårmusklenne til og sveve over doen om du er sprek og rask nokk.

Hadde aldri i verden satt meg frivillig for og tisse, noe så upraktisk og tungvindt da.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet et halvår på barneskole etter VGS, og registrerte at de kvinnelige lærerne ville at gutta skulle sitte og pisse.

Det er sikkert fint hvis man får til det til å fungere, men det er dømt til å mislykkes. Da bør man heller tilrettelegge toalettene for mindre søling. Unisex-toaletter er et mislykket prosjekt i likestillingens navn. Få opp urinaler (hvor urinen ikke rikosjetterer!) på alle herretoaletter, gjerne med diskrete avlukker - så de med tisseangst slipper å søle ned klosettene.

Ellers vasket jeg dassen hver morgen da jeg var i militæret, og der var det mye urin på gulvet. Det gjorde meg imidlertid ingen verdens ting. Slutt å syte, vaskedamer!

Lenke til kommentar

Jeg står alltid og pisser på offentlige toaletter, grunnet at jeg ikke vil ha kontakt med alt for mye slags rare bakteriekilder. Ellers anser jeg det for vanlig høflighet å sitte når man pisser, grunnet mye mindre søl. Er toalettene rene på offentlige steder setter jeg meg ofte også.

Dersom holdningen om at det er smart å sitte og pisse hadde blitt mer utbredt hadde det vært mye enklere, for da hadde ikke setene vært klissete fra før så man følte seg presset til å stå.

Anyways, det er liten grunn til å klage for at man må vaske søl; vaskedamene er ikke ansatt for utelukkende å vaske de rene gulvene renere. På skolen hos oss kom det ofte "frekke" kommentarer tilbake til vaskedamene om de f.eks. nektet å vaske gulvet fordi det lå et par papirlapper der.

edit: Og til de som føler seg fristet til å si at det er vanskelig/ekkelt/grusomt å sitte å pisse: Pisspreik. Alle klarer det fint når de allikevel sitter på do for å gjøre andre ting.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...