daniel_984 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Har et problem her, prøver å sette opp en FTP server, men den påstår hele tiden at port 21 er opptatt, selv om det bare er fordi jeg restartet maskina.. Hvordan kan jeg holde port 21 åpen? Evt ved en trigger, om noen har en god å anbefale..? Endret 26. september 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har et problem her, prøver å sette opp en FTP server, men den påstår hele tiden at port 21 er opptatt, selv om det bare er fordi jeg restartet maskina.. Hvordan kan jeg holde port 21 åpen? Evt ved en trigger, om noen har en god å anbefale..? 6941698[/snapback] Du har vel et eller annet program som bruker den porten, da? Kjør netstat i et "dos-vindu", så burde det vel være mulig å finne informasjonen du trenger? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 netstat /na el. viser hvilke porter som er i bruk Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hmm, da kommer det desverre ingenting nyttig info opp. Ser ut som den vil vise en tabell, men ingenting kommer opp. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 hehe fikk til litt mer nå.. glemte helt hjelpekommandoen men uansett, så kommer ikke port 21 og info der frem.. takk forresten nebrewfoz, programmet skal prøves Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) OMG, det var bare serveren som bugga med ikonet i tray.. Problem avsluttet og oppklart. Men tusen takk for det nyttige programmet, den er uansett en keeper! Endret 26. september 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå