Tee-Zee Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Driver og setter opp en side med eZ nå. Alt fungerer som det skal, bortsett fra bildene. Det som skjer er at jeg får opp "Failed to create image variation!" Jeg snakket med han som har serveren, og han sa at ImageMagick skulle ligge på /usr/bin/convert. Det fungerer ikke, og det fungerer heller ikke med kun convert. Noen som har en idé? Og jeg er rimelig ny med dette, så hvis noen kan ta det litt med teskje så hadde det vært fint. Smile Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Komemr ann på hvilken versjon av eZ du kjører. eZ 2.2.x serien tror jeg brukte en spesiell versjon av imagemagic. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Bruker 2.2.9. Skal høremed serveradmin om de andre eZ-versjonene som ligger der også er 2.2.x EDIT: Har sjekket opp dette nå, og de andre versjonene av eZ som ligger på serveren, og fungerer, er også v. 2.2.9, så det er riktig versjon av IM. Det ble også lagt inn eZ på den samme serveren for kun to uker siden, og den siden fungerer perfekt. Kan det kanskje være noe galt med installasjonen? Endret 26. september 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå