Magnusha Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Har gått til innkjøp av laptop nå. Så skjekket jeg ut spesifikasjonene på laptopen nå. Det kom jeg over en ting som jeg ble litt forundret av. Laptopen min er en LG T1 Express. Denne står det at det skal være 667 MHz på minnet. så viser bare Cpuz 333MHz. Noen som vet hva dette kan være? Takker for svar! Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei!Har gått til innkjøp av laptop nå. Så skjekket jeg ut spesifikasjonene på laptopen nå. Det kom jeg over en ting som jeg ble litt forundret av. Laptopen min er en LG T1 Express. Denne står det at det skal være 667 MHz på minnet. så viser bare Cpuz 333MHz. Noen som vet hva dette kan være? Takker for svar! 6941609[/snapback] Sikker fordi det er DDr2 2*333Mhz = 666 (Omtrentlig 667Mhz) Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det vinduet i CPU-Z som du har åpent, sier ingenting om hastigheten som minnet opererer på i øyeblikket, da må du se under Memory. SPD viser bare minnets innebygde tabell over timings og klokkefrekvenser. CPU-Z viser i alle tilfeller klokkefrekvensen, ikke dataraten, så 333 tilsvarer DDR2-667. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå