evotech Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei Trenger litt hjelp her, dette er et rimelig nytt virus som en kunde av meg har klart å få på PC'n sin. W32.Stration.A@mm is a mass-mailing worm that gathers email addresses from the compromised computer. Threat AssesmentWildWild Level: Low Number of Infections: 0 - 49 Number of Sites: 0 - 2 Geographical Distribution: Low Threat Containment: Easy Removal: Moderate DamageDamage Level: Low Payload: Sends a copy of itself as an email attachment. DistributionDistribution Level: High Subject of Email: Varies Name of Attachment: Varies Spammer E-Mail ut altså Selvom symantec corperation 10.1 finner viruset og har "fjernet" det, så kommer det opp igjen. med jevne mellomrom (1t) kommer autoprotect opp og sier at den har funnet viruset og fjernet det. Så er tydelig at det er en registery key som legger til filen; Btpamsrd.exe Selv bruker jeg CCcleaner, StratupCPL, Hijackthis, symantec 10.1, spysweeper, spybot, Currport, IBProcMan til og gjøre jobber som dette, men jeg finner faen ingenting. Trenger sårt litt hjelp Takk =) Lenke til kommentar
evotech Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Fikk fiksa det til slutt =) var no registery keyer som boota no greier... var vel Symantec systemworks som tok satte spikern i kista der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå