Pantera Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei Skal ha bilen til "lyd-service" i morra.....en butikk som ligger like ved jobben. Spiller er allerede valgt...Pioneer 5800MP, men så var det høytalere da....lurte litt på Caliber, som enkelte på andre fora, snakker varmt om (ihvertfall de litt større elementene). Men hvordan er komponent-settene til Caliber. Verdt å bruke penger på? Andre merker som de har i butiikken er Planet Audio MBQuart Boss Audiobahn ....noen av disse som er bedre, kanskje? Pantera Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Vet ikke om dette blir for sent men.. Jeg personlig er meget glad i mbquart! Hvertfall premium serien. Hvordan de er i forhold til caliber vet jeg ikke, men hvis butikken er litt seriøs så bør du få litt prøvelytting.. Hørtes ut som en bilextra butikk ut ifra merkene du nevnte, vet ikke hvordan muligheter de pleier å ha for det der.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hadde en kaliber forsterker en gang i fortiden, og den var ikke mye å rope hurra for. Men mb quart, skal være stabilt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Vet ikke om dette blir for sent men.. Jeg personlig er meget glad i mbquart! Hvertfall premium serien. Hvordan de er i forhold til caliber vet jeg ikke, men hvis butikken er litt seriøs så bør du få litt prøvelytting.. smile.gif Hørtes ut som en bilextra butikk ut ifra merkene du nevnte, vet ikke hvordan muligheter de pleier å ha for det der.. Litt seint, ja Fikk satt inn disse Pioneer-høytalerne på onsdag. "Problemet" med bilen min, er at det ikke er plass til høytalere med magneten bak på elementet, i dørene, så da utelukker det en hel del type høytalere. Men disse Pioneer-greiene låter fint de. Og nei....det var ikke Bilxtra, men Oslo Bilstereo..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå