aklla Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) jeg har en ganske liten bil, skal ha inn 3 forsterkere(kanskje 4), men har ikke ekstremt liten plass i bagasje-rommet, grunnet 2x sub har jeg nesten ikke plass igjen, noen som har forslag til hvor man kan gjøre forsterkere?? tenker litt på kjøling også, er jo ikke akkurat bra å putte den under setet heller da noen tips?? btw, bilde av hva som skal ban i bilen min: http://home.no/djdoggy/anlegg.JPG (har ikke fått høytalerene enda) Endret 26. september 2006 av aklla Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hei! det letteste er vel bare og sette den fast bak på basskassa, eller kansje det ikke er plass dær. Men holder det ikke med 2 forsterkere da? Endret 27. september 2006 av ShyFx Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 skal ha 3, 2 til bassene, og 1 til diskant... regner ikke med at det er plass bak kassa nei, bagasjen blir veldig full når jeg har fått inn det jeg skal ha inn der... hvis det er blass bak kassa putter jeg de jo så klart der... Lenke til kommentar
StoWlee Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hva med å sette de oppunder hatteylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå