bIsk0p Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg leter etter en kortfilm som klarer å vise hvor god en skjerm faktisk er. Har en maskin med splitter til flere skjermer, så trenger jeg noe som tydelig viser forskjellen på god og dårlig skjerm. Maskinen som blir brukt er ikke verdens beste, så må ikke kreve så mye.. Takk på forhånd:) Endret 26. september 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Sry tidlig bump, men *BUMP* Trenger hjelp her..! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kutt ut bumpingen. Last ned denne snutten. Ingen over, ingen ved siden (du må i det minste lete lenge ). Bruk gjerne avspilleren fra samme siden, ikke alle avspillere gir like godt resultat. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hadde du bare svart litt tidligere så hadde vi sluppet dette her Takk forresten, skal se om jeg klarer å holde bumpen litt lengre neste gang ;D Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sjekk Microsoft Wmv9 HD Showcase sidene. Alle filmene kan spilles i nyere utgaver av media player. http://www.microsoft.com/windows/windowsme...ntshowcase.aspx Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg er også på utkikk etter forskjellige videoer som er helt råe til å teste kvaliteten til HD klar skjerm, så hvis noen vet om andre filmer så vær snill si ifra EDIT: Til trådstarter: her er iallefall en HD film jeg vet om Link: http://orange.blender.org/ Endret 26. september 2006 av Ziaka Lenke til kommentar
barvini Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Mange hd-klipp her Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå