Oyoz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Vurderer å kjøpe meg laptop. Har sett på en del forskjellige. Det ser ut om Elitegroup sine iBuddies (XP og P4) er gode alternativer med tanke på pris og ytelse. Jeg las på barbara.no at iBuddie 3v ikke hadde batteri (http://www.barbara.no/tester/ecs/ibuddie/3v/index.html), gjelder dette også for XP og P4? Er det noen som har erfaringer / vet noe om Elitegroup laptoper? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Hei! Siden du er ny i forumet skal jeg være snill mot deg. :smile: Bruk forumets søkefunksjon og søk på iBuddie eller liknende. Da vli du få opp masse svar. :wink: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 I-Buddien er mulig å benytte ed et eksternt batteri som varer ca. en time, noen nettbutikker har dette med i prisen mens andre selger det i tillegg til ca. 1200 kr Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Alshus: Takk skal du ha. Skal prøve den først neste gang :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 god test på en av dem finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå